September 27, 2002
KSR&V
•Kvalitet i form av varm och god mat, lagad av de bästa råvarorna.
•Service som både är snabb, personlig och vänlig.
•Renlighet i form av hög hygien i en ren och trevlig restaurang.
•Värde för sina pengar. Sammantaget ska kvalitet, service och renlighet i förhållande till priset ge ett bra värde för våra gäster. Det handlar om att ge McDonald's gäster valuta för pengarna helt enkelt.
Vilket jävla skit snack.
Enda de uppfyler enligt mig är renlighet.... och knappt det
January 15, 2004
4fun wrote: KSR&V
•Kvalitet i form av varm och god mat, lagad av de bästa råvarorna.
•Service som både är snabb, personlig och vänlig.
•Renlighet i form av hög hygien i en ren och trevlig restaurang.
•Värde för sina pengar. Sammantaget ska kvalitet, service och renlighet i förhållande till priset ge ett bra värde för våra gäster. Det handlar om att ge McDonald's gäster valuta för pengarna helt enkelt.
Den feta texten stämmer ganska bra, i alla fall i dom flesta fallen. Man får vad man betalar för.
February 12, 2002
LuckyLuke wrote: Turk-grillen vid OKQ8 är bäst. Det är bra krydade burgare och man får rikligt med pålägg. Man ser när dom gör hamburgaren också. =)
När du säger det,, glömde ju berömma "min" turkgrill, de gör godaste hamburgarna i stan! 😀 Som du sa,, bra kryddade, rikligt med pålägg å deras kött smakar dessutom grillat kött å inte grillad pappersmassa med kryddor som på MCdonken eller MaX..
June 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LuckyLuke]Turk-grillen vid OKQ8 är bäst. Det är bra krydade burgare och man får rikligt med pålägg. Man ser när dom gör hamburgaren också. =)
När du säger det,, glömde ju berömma "min" turkgrill, de gör godaste hamburgarna i stan! 😀 Som du sa,, bra kryddade, rikligt med pålägg å deras kött smakar dessutom grillat kött å inte grillad pappersmassa med kryddor som på MCdonken eller MaX..
Japp.. dom flesta turkgrillarna smakar jävligt bra o har stora burgare oftast oxå...
February 12, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=LuckyLuke]Turk-grillen vid OKQ8 är bäst. Det är bra krydade burgare och man får rikligt med pålägg. Man ser när dom gör hamburgaren också. =)
Japp.. dom flesta turkgrillarna smakar jävligt bra o har stora burgare oftast oxå...
Får förresten inte glömma billigt också..
"Kom å köp! Äkta turikskebab! 100% senskt kött" 🙄
1 Guest(s)