December 4, 2001
Åt på McDonalds i Turkiet när jag var där i somras och fan va gött det var. Hela menyn var större än här och smakade fan mycket bättre. Menyn kostade typ 12 000 000 vilket innebär i princip samma pris som här hemma 45:- typ
Sen så hade dem typ servering på taket av huset så man fick en jävla fin utsikt.
Innan man äter utomlands kan man ju lätt va lite fundersam på andra länders mat. Men turkarna vet ta mig fan hur man lagar goda hamburgare! Osså är dem jävligt trevliga i Turkiet!
Någon som har ätit på McDonalds i nåt annat land? Vill veta om det är något land som har ett äkligt McDonalds.
October 22, 2002
Kid Rock wrote: Åt på McDonalds i Turkiet när jag var där i somras och fan va gött det var. Hela menyn var större än här och smakade fan mycket bättre. Menyn kostade typ 12 000 000 vilket innebär i princip samma pris som här hemma 45:- typ
Sen så hade dem typ servering på taket av huset så man fick en j**la fin utsikt.
Innan man äter utomlands kan man ju lätt va lite fundersam på andra länders mat. Men turkarna vet ta mig fan hur man lagar goda hamburgare! Osså är dem jävligt trevliga i Turkiet!
Någon som har ätit på McDonalds i nåt annat land? Vill veta om det är något land som har ett äkligt McDonalds.
Har ätit på donkan i ganska många länder och arbetar även på donkan:) Tycker det är ganska liten smakskillnad mellan de olika länderna, nån variation i storlek på menyerna förekommer inte vad jag vet i alla fall.
February 1, 2002
ThaMole wrote: Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
O så har jag käkat på Donkan i Marocko... Det äger sverige oxå..
Med andra ord så e sverige ett snålt land kan man säga...=)
o andra sidan så är fan McDonalds bland dom sämsta svenska hamburgerrestaurangerna i sverige också!
September 14, 2001
December 29, 2000
August 21, 2001
MAX? Alla polare tjatar om max, har käkat där ett par gånger.. tycker inte alls att de är nånting att hänga i julgranen..
Inte för att mcD eller burgerking e bättre.. Nä.. de absolut godaste hamburgaren jag ätit någonsin åt jag på ett ställe som hette Gourmehamburgerbaren i malmö.. De har nu lagt ner, men gudars vad gott! Tokdyra förvisso, men du fick 200g hamburgare gjorda på oxfilé i nybakade baguetter. De hade bara en "standard burgare" resten var exotiska och spännande varianter, tex burgare med ädelostsås.. eller hemgjord bearniasås.. åhhhrrr vad gott där var.. Betalade man 30 kronor extra fick man 400g kött..
September 7, 2001
May 7, 2001
ThaMole wrote: Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
Vafan e du helt jävla dum i huvet??? om satans jävla McDonalds har mindre jävla menyer i sverige så betyder väll för fan inte det att sverige är ett snålt satans land?!?!?! Väx upp för helvete !
November 19, 2001
käkade på mcdonalds i ungern för ett gäng år sen. smakade helt ok, som sverige ungefär men priserna låg då en bit under hälften av de svenska! vanliga hamburgare kostade 3-4kronor (kostade 12kr i sverige då) och bigmac hamburgaren kostade väl ungefär en tia. De va schysst.
February 11, 2002
jokkling wrote: [quote=ThaMole]Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
Vafan e du helt j**la dum i huvet??? om satans j**la McDonalds har mindre j**la menyer i sverige så betyder väll för fan inte det att sverige är ett snålt satans land?!?!?! Väx upp för h*****e !
Jokkling lugna ner dig lite, låter lite som personangrepp med "Vafan e du helt j**la dum i huvet???"....... han får tycka vad han vill. Sverige är ett snålt land, eller mc donalds är det i sverige iaf...... snålt med att systembolaget är det enda företag som får importera sprit... 8)
April 5, 2002
Här käkat på McDonalds i Turkiet och på Gran Canaria. I Turkiet var det billigare än i Sverige (Ett meal kostade typ 30 spänn), men maten var ihopslafsad och servicen var dålig. Förutom att maten var äcklig så gick strömmen typ 5 ggr när vi var där inne och köpte maten. Fanns även ett Burger King i Alanya där jag var och det var typ 10 ggr bättre än McDonalds. På Gran Canaria var servicen och maten likvärdig med Sverige och lika dyr som i Sverige. Utbudet var dock inte lika brett där som i Sverige.
July 11, 2002
I dom här länderna har jag ätit på donken, den som är högst upp är godast och prisvärd, sist motsatsen
1.Spanien (malaga) ~ Ultra saftiga hamburgare
2. Frankrike (paris)~ God baguett hamburgare
3. Ryssland (Moskva) ~ Gott och billigt
4. Tyskland (HB)~ Jaaaaa, schööön ice
5. Sverige (Gävle~Valbo]~ mjaaa torra,snåla,dyrt. Men det var kul attt prao där för 2 månader sen.. Käkade hur mycket jag ville 😛 😛 😛
1 Guest(s)