August 9, 2001
Om ingen visste så klassas det turkiska köket till ett av de bättre och det får jag nog hålla med om eftersom allt som serverades där gick att äta.
Fisk som serveras här hemma i Sverige rör jag knappt men i Turkiet åt jag fisk med god aptit. McDonalds i medelhavsområdet har en betydligt bättre serveringsstandard än här hemma.
Jag har ätit på McDonalds både i Turkiet, Grekland, Spanien och på Cypern och något de har gemensamt är att det jobbar över 10 pers bakom disken något man aldrig ser här i Sverige. Här tar det tid innan man får sina saker medan det flyter på där nere och detta trots att kön alltid är längre än vad man kan se här hemma.
Det jag misstänker dock är att många som jobbar där jobbar nog bara under sommarmånaderna då det väller in turister från höger och vänster.
June 17, 2002
jokkling wrote: [quote=ThaMole]Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
O så har jag käkat på Donkan i Marocko... Det äger sverige oxå..
Med andra ord så e sverige ett snålt land kan man säga...=)
Vafan e du helt j**la dum i huvet??? om satans j**la McDonalds har mindre j**la menyer i sverige så betyder väll för fan inte det att sverige är ett snålt satans land?!?!?! Väx upp för h*****e !
HHmmm.. Fattar du inte att jag menar Donkan eller din pantade jävla IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men å andra sidan e ju sverige ett av de dyraste länderna på skatter o skit oxå så... O för att inte nämna hårdvara... Kom inte o säg att du kan köpa hårdvara billigare nytt i sverige än i USA t ex...
TÄNK INNAN DU SKRIVER FÖR FAN!!!
September 12, 2001
ThaMole wrote: [quote=jokkling][quote=ThaMole]Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
Vafan e du helt j**la dum i huvet??? om satans j**la McDonalds har mindre j**la menyer i sverige så betyder väll för fan inte det att sverige är ett snålt satans land?!?!?! Väx upp för h*****e !
HHmmm.. Fattar du inte att jag menar Donkan eller din pantade j**la IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men å andra sidan e ju sverige ett av de dyraste länderna på skatter o skit oxå så... O för att inte nämna hårdvara... Kom inte o säg att du kan köpa hårdvara billigare nytt i sverige än i USA t ex...
Det tycker jag med att du ska göra...
Alltså tänka efter före,om du hade varit tydligare så hade gensvaret blivit ett annat.
Alltså...tänk efter nu innan du skriver något mer och använd inte den tonen om jag får be.
June 17, 2002
skiroy wrote: [quote=ThaMole][quote=jokkling][quote=ThaMole]Jag har käkat på donkan i USA.. Florida.. Fan vad USA äger sveige.. Har sååå mycket sjysstare sortiment o bättre menyer...=)
HHmmm.. Fattar du inte att jag menar Donkan eller din pantade j**la IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det tycker jag med att du ska göra...
Alltså tänka efter före,om du hade varit tydligare så hade gensvaret blivit ett annat.
Alltså...tänk efter nu innan du skriver något mer och använd inte den tonen om jag får be.
Jo.. men man blir ju liiiite förbannad när man får ett sånt svar... Såå idiotiskt.
Det skulle du med bli.. Bara att erkänna.. så jag ser inten motivation till att vara trevlig tillbaka.. Eller hur...
November 26, 2002
ThaMole wrote: Jo.. men man blir ju liiiite förbannad när man får ett sånt svar... Såå idiotiskt.
Det skulle du med bli.. Bara att erkänna.. så jag ser inten motivation till att vara trevlig tillbaka.. Eller hur...
svaret finns närmare än du tror. De gyllene regeln för många religioner lyder : "Behandla andra såsom du vill bli behandlad själv"
Hade alla människor kunnat leva efter en så enkle regel hade allting varit mycket trevligare.
När någon skriver nåt sånt så till dig borde du kunna ignorera det eller iallafall behålla lugnet, tycker man. Iallafall om du är äldre än tolv år.
men uppenbarligen har både du och han där andra problem med att respektera andra människor och att uppföra er. Jag hoppas för era vänners och familjers skull att ni inte är sådana när ni inte sitter vid datorn... skärpning.
November 26, 2002
skiroy wrote:
Seså pojkar...back to topic nu 🙂
okejj.... jag åt på donken idag med mina kompisar. vi hade en monumentbyggartävling, som gick ut på att bygga ett McDonaldsmonument.
De hade en drickamugg, en hamburgare på den, ett sugrör i hamburgaren, och en servett uppepå sugröret.
Vi hade en drickamugg med en hamburgare på, en massa pommes utstickande på hamburgaren, och två sugrör utstickande också från ahmburgaren, vardera med varsin del av en "jättestor hamburgare" förpackning på toppen.
Vi vann.
2 Guest(s)