May 17, 2001
June 17, 2001
Yepp...
Sen så är det inte så porrigt med tubisar till sandaler.
Men jag ska erkänna att jag är mega sotis, och skulle också vilja stå där i solen...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 24, 2001
On 2001-11-05 00:25, Totto wrote:
Snygg bild!
Skulle åxå vilja åka dit, men både pengar och situationen där nere gör att jag avstår.
Va ni inne i nån av pyramiderna? Måste varit fränt och stå där och känna historiens vingslag.
Jag va inne i Cheopspyramiden. Det är en helt otrolig känsla!
July 21, 2001
snygga tuber..
din syrra var fin, hähähä, eller så var hon ung.
jag har faktist stått ganska så exakt där som du stod. tufft va har också kort därifrån som bevis 😀
jag bodde en dagstur från Kairo på ett billigt 4stjärnigt, nybyggt hotell med helpension.. vilka j**la buffeer.. frukost = gott och middag = mycket gott.
jag ÄLSKAR det landet.. så skönt! inte för varmt och absolut inte för kallt.. var bodde du och vad tyckte du?
July 21, 2001
On 2001-11-05 09:57, RoTe wrote:
On 2001-11-05 00:25, Totto wrote:
Snygg bild!
Skulle åxå vilja åka dit, men både pengar och situationen där nere gör att jag avstår.
Va ni inne i nån av pyramiderna? Måste varit fränt och stå där och känna historiens vingslag.Jag va inne i Cheopspyramiden. Det är en helt otrolig känsla!
du måste skoja.. de släpper ju inte in folk dit! tar ju lååång tid att gå in dit..
men i de två små pyramiderana brevid (alltså inte de stora två brevid utan de små små) släpper de ju in i.. det var ju där som barnen var begravda.. visste ni alla att pyramider oftast går nästan häften nedanför jorden? fatta va höga de skulle varit om de stog på marknivå!!
ja den resan skall jag göra om..
1 Guest(s)