February 17, 2004
Alltså om det nu skulle vara fullt möjligt att fritt kunna välja den person eller flera personer som ni vill fira jul med. Det kan tex vara familjen, flickvännen eller någon kändis ute i världen. Berätta gärna vad ni isf skulle göra på julafton (no dirty talk please).
Mitt svar skulle helt enkelt vara, att fira jul med Shakira :). Bara vi 2 och en enkel julmiddag med gott Vin. Sen skulle vi sitta vid brasan och ha det mysigt. Även lite salsa (dansen) skulle vara trevligt att hinna med under kvällen.
Alla förslag är välkomna!
****** GOD JUL ********
/Dani
November 29, 2003
Det skulle vara kul att fira julen med morsan och farsan samtidigt. Minns inte när jag gjorde det sist. Skilljsmässobarn. Sedan så skulle Erika också vara där, alla mina syskon, mormor och morfar, mina släktingar från Finland.
Om man skulle välja de på NH så skulle jag välja.
Delph1 ilg@dd json_81 sulan
Edit: höll på att glömma min landsman viu han skulle vara med bland NH folket.
ilg@dd trevligt att det är flera som känner samma.
whak wrote: Det skulle vara kul att fira julen med morsan och farsan samtidigt. Minns inte när jag gjorde det sist. Skilljsmässobarn. Sedan så skulle Erika också vara där, alla mina syskon, mormor och morfar, mina släktingar från Finland.
Om man skulle välja de på NH så skulle jag välja.
Delph1 ilg@dd json_81 sulan
Jag minns inte heller när jag firade Jul med både Mor och Far samtidigt, dom separerade när jag var 3 år.
Skulle väl helst vilja fira jul med hela tjocka släkten.
Nu blir bara med min Mor och min Son.
Tidigt imorgon bär det av ner till Fadern, hans nya fru (Sen 27 år tebax), Lillasyster och lillebror med fjälla.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)