March 17, 2002
På senaste tid har jag fått känslan av att medelåldern här på forumet börjat bli väldigt låg.
Och att allt blir mindre och mindre seriöst.
Jag vet inte riktigt varför jag känner såhär.
Men det känns som om massor av inlägg skrivits av tolvåringar.
Nån som har en kommentar?
Oldschool member since 2002.
July 8, 2001
knappast första gången en sån här tråd kommer upp, och jag ser faktiskt inte varför ni drar upp den. tänk er själva 6000 medlemmar, konstigt om det kommer in rötägg? nej inte så.
men jag tycker inte det är så mycket skit. kanske bara jag som inte ser dom eller bryr mig när jag ser dom. det är enligt mig bara i allmänt forumet det är lite totalt onödigt snack ibland men dom andra forumen ser jag inget sånt. om ni läser infon om allmänt forumet så kanske ni fattar varför det blir onödigt snack av dom som inte kan tänka själva: "I detta forumet kan man diskutera om nästan allt som inte har med datorer att göra".
ibland tror jag att dom som startar sånna här trådar gör det för att visa sig duktig.. eller nått. lägg fram förslag och klaga mindre kanske :blink:
en annan sak, det har sällan att göra med ålder. många verkar ta internet som ett ställe där man kan bete sig hur fan man vill.
May 14, 2001
Jag tycker att det är kul att såpass många unga pysslar med datorer och det finns inga för "dumma" frågor alla är vi barn i början.
Sen är det ju så att de som är unga och okunniga idag kommer att "äga" oss gamlingar när dom växer upp så som jag ser det är jag snäll och hjälper en newbee idag så kanske han hjälper farfar när jag inte hänger med längre.
Stavning och språkbruk spelar mindre roll.
February 21, 2003
Nä usch ta inte upp dessa trådar om ålder. När man själv fyller 22 om en månad så känner man sig lite gammal här ju. Jag håller mig hellre lyckligt ovetande än upptäcker att det här stället är ett förklätt lunar :cy:
Nä men allvarligt talat så tycker jag inte att åldern är så viktig utan det är mer kvaliteten på inläggen som räknas, vilket påpekades dolt i första inlägget. Jag vet ju numera vilka användare här man ska ta med en nypa salt
2 Guest(s)