March 19, 2003
Vaniljflickan wrote: Jag undrar vilka som fÄr en titel under sitt nick?
(OT: Dessutom tÀnkte jag höra om nÄgon snÀll nh:are som Àr med i privata hubbar kan kontakta mig pÄ ICQ snarast :bgrin: )
Jag fÄr tittel?
Alla fÄr vÀlla det, men special titel fÄr man t.ex. efter 5000 inlÀgg "veteran" osv.
Beror pÄ vad admina sÀtter för namn.
FAQ nisse som Adam, osv osv.
Snacka med ondjultomte om hub kanske.
October 25, 2003
Vaniljflickan wrote: Jag undrar vilka som fÄr en titel under sitt nick?
De som tjatat tillrÀckligt mycket.
Det vanligaste förutom nh.com-red och moderator osv Àr vÀl Veteran, det fÄr du vid 5000 inlÀgg.
Sedan finns vĂ€l fler, dock mindre trevliga, sĂ€tt att fĂ„ en titel... đ
Vaniljflickan wrote: (OT: Dessutom tÀnkte jag höra om nÄgon snÀll nh:are som Àr med i privata hubbar kan kontakta mig pÄ ICQ snarast :bgrin: )
För lagliga överklockningsfilmer hoppas jag?
February 12, 2003
Vaniljflickan wrote: Oj, sÄ högtidligt att man ska "förtjÀna" sin titel. SÀg mig nÄgon, vad har alla de hÀr mÀnniskor gjort dÄ för att förtjÀna sina namn?
Tror inte jag kan utmÀrka mig mer, eller snarare sÄ vet jag inte vad det innebÀr. Jag Àr redan utmÀrkt, tack!
Om du kör en !expl pÄ Luxh pÄ #nordichardware, IRC sÄ fÄr du se det hÀr:
Resten kan du nog lista ut sjĂ€lv. đ
December 25, 2000
Titlar delar vi alltsĂ„ ut efter behag*. Ni skall alltsĂ„ behaga oss för att förtjĂ€na dem đ
Se titlar som en typ av smeknamn.
*2 (mest i vissa uttr.) kÀnsla av tillfredsstÀllelse och vÀlbefinnande: hon ville vara sin make till ~; ÄskÄdarna fann ~ i stridsscenerna
BET.NYANSER: a) (erotisk) böjelse [Äld.]: vÀlbehag; konungen fattade ~ till den vackra slavinnan b) ibl. om vÀlvillig instÀllning gunst, nÄd: riddarens upptrÀdande fann ~ inför hovet
KONSTR.: (till) ~, ~ (till ngn el. ngt), ~ (i ngt)
HIST.: sedan yngre fornsvensk tid; se behag 1
frÄn ne.se
ps. VÀldigt vÀldigt sÀllan leder att utmÀrka sig i negativ betydelse till nÄgot annat en den berömda titeln "En Varning". ds.
January 17, 2002
ViU wrote: Titlar delar vi alltsĂ„ ut efter behag*. Ni skall alltsĂ„ behaga oss för att förtjĂ€na dem đ
Se titlar som en typ av smeknamn.
*2 (mest i vissa uttr.) kÀnsla av tillfredsstÀllelse och vÀlbefinnande: hon ville vara sin make till ~; ÄskÄdarna fann ~ i stridsscenerna
BET.NYANSER: a) (erotisk) böjelse [Äld.]: vÀlbehag; konungen fattade ~ till den vackra slavinnan b) ibl. om vÀlvillig instÀllning gunst, nÄd: riddarens upptrÀdande fann ~ inför hovet
KONSTR.: (till) ~, ~ (till ngn el. ngt), ~ (i ngt)
HIST.: sedan yngre fornsvensk tid; se behag 1
frÄn ne.seps. VÀldigt vÀldigt sÀllan leder att utmÀrka sig i negativ betydelse till nÄgot annat en den berömda titeln "En Varning". ds.
Well now, det finns bÀttre sÀtt att fÄ ett dopp pÄ, Àrligt talat
June 19, 2002
Vaniljflickan wrote: Oj, sÄ högtidligt att man ska "förtjÀna" sin titel. SÀg mig nÄgon, vad har alla de hÀr mÀnniskor gjort dÄ för att förtjÀna sina namn?
Tror inte jag kan utmÀrka mig mer, eller snarare sÄ vet jag inte vad det innebÀr. Jag Àr redan utmÀrkt, tack!
Hade du föredragit att man betalar in pengar istĂ€llet eller? đ
Meningen Àr ju att de ska vara lite speciellt att ha det, annars Àr det vÀl inge skoj
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Vaniljflickan]Oj, sÄ högtidligt att man ska "förtjÀna" sin titel. SÀg mig nÄgon, vad har alla de hÀr mÀnniskor gjort dÄ för att förtjÀna sina namn?
Om du kör en !expl pÄ Luxh pÄ #nordichardware, IRC sÄ fÄr du se det hÀr:
Resten kan du nog lista ut sjĂ€lv. đ
Jo fast Luxh Ă€r jĂ€vligt söt. NĂ€stan lika söt som jag sjĂ€lv och Coore sĂ„ det kĂ€ndes sjĂ€lvklart att han skulle ha ett litet voice. Jag menar inte fan blev jag redaktör för att jag rĂ„kar vara skarp eller ha goda sprĂ„kkunskaper. Jag Ă€r helt enkelt sĂ„ jĂ€vla snygg đ
//Andreas
August 20, 2001
Delph1 wrote: Jo fast Luxh Ă€r jĂ€vligt söt. NĂ€stan lika söt som jag sjĂ€lv och Coore sĂ„ det kĂ€ndes sjĂ€lvklart att han skulle ha ett litet voice. Jag menar inte fan blev jag redaktör för att jag rĂ„kar vara skarp eller ha goda sprĂ„kkunskaper. Jag Ă€r helt enkelt sĂ„ j**la snygg đ
//Andreas
hihihihihihihihihi... SĂ„ kan det bli ibland...
February 12, 2003
Delph1 wrote: Jo fast Luxh Ă€r jĂ€vligt söt. NĂ€stan lika söt som jag sjĂ€lv och Coore sĂ„ det kĂ€ndes sjĂ€lvklart att han skulle ha ett litet voice. Jag menar inte fan blev jag redaktör för att jag rĂ„kar vara skarp eller ha goda sprĂ„kkunskaper. Jag Ă€r helt enkelt sĂ„ j**la snygg đ
//Andreas
Men dĂ„ mĂ„ste ju jag tamigfan vara sĂ„ snygg att det kĂ€nns pĂ„ avstĂ„nd, eftersom jag fick skribentjobbet utan att du ens sett en bild pĂ„ mig... đ
August 20, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Delph1]Jo fast Luxh Ă€r jĂ€vligt söt. NĂ€stan lika söt som jag sjĂ€lv och Coore sĂ„ det kĂ€ndes sjĂ€lvklart att han skulle ha ett litet voice. Jag menar inte fan blev jag redaktör för att jag rĂ„kar vara skarp eller ha goda sprĂ„kkunskaper. Jag Ă€r helt enkelt sĂ„ j**la snygg đ
//Andreas
Men dĂ„ mĂ„ste ju jag tamigfan vara sĂ„ snygg att det kĂ€nns pĂ„ avstĂ„nd, eftersom jag fick skribentjobbet utan att du ens sett en bild pĂ„ mig... đ
Alla gör misstag ibland... đ
June 23, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Delph1]Jo fast Luxh Ă€r jĂ€vligt söt. NĂ€stan lika söt som jag sjĂ€lv och Coore sĂ„ det kĂ€ndes sjĂ€lvklart att han skulle ha ett litet voice. Jag menar inte fan blev jag redaktör för att jag rĂ„kar vara skarp eller ha goda sprĂ„kkunskaper. Jag Ă€r helt enkelt sĂ„ j**la snygg đ
//Andreas
Finns alltid undantag.
2 Guest(s)