October 26, 2003
rätta mig om jag har fel, men bor vi inte i sverige?
satt o läste vilka som ska uppträda i melidofestivalen..
däribland jag läser Baccara - Soy to Venus por esta noche
mm.. de låter ju jävligt svenskt.. inte ens artisterna är ju från Sverige..
är de inte meningen att de ska komma fram nya artister i melodifestivalen.. ? (från sverige)
September 12, 2001
BelGarath wrote: Så går det när Sverige envisas med att ta in massa keebab-tomtar i landet.
Bella...
Var sjutton har du lagt hjärnan egentligen?
Om ni tänker efter så har svenskar faktiskt sjungit för andra länder än sverige när det gäller melodifestivalen.
Fundera ett varv till innan sådana inlägg slängs iväg.
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=BelGarath]Så går det när Sverige envisas med att ta in massa keebab-tomtar i landet.
Bella...
Om ni tänker efter så har svenskar faktiskt sjungit för andra länder än sverige när det gäller melodifestivalen.
T.ex. Sahlene, eller vad hon heter och de där som tävlade för Grekland. Kommer inte på vad de heter.
October 26, 2003
skiroy wrote: [quote=BelGarath]Så går det när Sverige envisas med att ta in massa keebab-tomtar i landet.
Bella...
ja men dom har väl inte sjungit på svenska??
March 10, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=skiroy][quote=BelGarath]Så går det när Sverige envisas med att ta in massa keebab-tomtar i landet.
Bella...
Nej det har dem i.o.f.s. inte. Förstår vad du menar nu. Att de sjunger spanska eller vad det är?
October 26, 2003
Dehman wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=skiroy][quote=BelGarath]Så går det när Sverige envisas med att ta in massa keebab-tomtar i landet.
Bella...
Nej det har dem i.o.f.s. inte. Förstår vad du menar nu. Att de sjunger spanska eller vad det är?
mm.. precis.. om de sjöng på engelska eller svenska vore de en helt annan sak...
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Dehman][quote=skiroy][quote=Dehman]de där som tävlade för Grekland. Kommer inte på vad de heter.
Det var Antique om jag inte missminner mig.
Det är nog så de heter ja.
Det är dem som bara gjort en enda låt va?
Hrmm, var det inte dem som gjorde låten "Opa Opa" också?
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Dehman][quote=skiroy][quote=Dehman]de där som tävlade för Grekland. Kommer inte på vad de heter.
Det var Antique om jag inte missminner mig.
Det är nog så de heter ja.
Det är dem som bara gjort en enda låt va?
Hrmm, var det inte dem som gjorde låten "Opa Opa" också?
Menade att de har gjort en enda låt som går över typ tre skivor eller vad det nu är 😉
3 Guest(s)