July 3, 2003
Ja, är det bara jag som tycker att nästan alla bidrag har varit enormt kassa? Den låt som har varit bäst är E-types låt och inte äns den håller hög klass.
Men egentligen bör man ju bara vara glad, Lettland och Estland och vad dom nu heter har ju vunnit med sämre bidrag så Sverige kan nog ta hem det iaf
September 28, 2003
Spindel wrote: [quote=coalan][quote=Spindel]Är det bara jag som tycker att många av bidragen har med ordet "vindar/vindarna" i texten?
Det är bara du som kollar 😉
Haha det där ska jag nog ta som en förolämpning
mmm det är nog bara du som kollar tycker all sån skit musik suger
December 15, 2002
Redfaction wrote: Måste ju vara världens dåligaste idé att ha en sån tävling. Bara en dålig ursäkt för att tjäna mer pengar
Den har ju funnits längre än du har. Är knappast en tävling som startats i syfte att bara tjäna pengar. SVT var de enda tv som fanns på den tiden och jag tvivlar starkt på att man körde med telefonröstning då. Särskilt som idén med att låta folket rösta är ett relativt nytt inslag.
Inte bara dålig musik som kommit med melodifestivalen. Ta bara ABBA och Ted Gärdestad som fina exempel.
February 21, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=fastbullit][quote=ruski2]Blah, palla melodifestivalen.
kunde inte sagt det bättre själv
samma här.. 😀
Ansluter mig till mängden. 😀
Jag kollade på finalen eller vad det var förra året, blev mer eller mindre "tvingad". Jag gav det en chans men lärde mig på nytt att man hellre skulle slitta sina handleder än att bli torterad av den där musiken igen. :banghead:
1 Guest(s)