November 21, 2005
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Mean Machine]Sen när bor 1.8M invånare i Stockholm? Sen när kan Stockholmare köra bil? Sen när gnäller inte stockholmare om vädret? Osv, osv.
Rätt komiskt att höra det där från dig, du klagar typ mest i hela sverige 😉
Självklart. Klaga är kul. Btw, när fan ska du lära dig stava till "ändå", när vi är inne på att klaga? 🙂
Nä, men seriöst. Jag hatar folk, och många hatar mig. Och jag gillar att klaga. 😛
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Tindy][quote=Mean Machine]Sen när bor 1.8M invånare i Stockholm? Sen när kan Stockholmare köra bil? Sen när gnäller inte stockholmare om vädret? Osv, osv.
Rätt komiskt att höra det där från dig, du klagar typ mest i hela sverige 😉
Självklart. Klaga är kul. Btw, när fan ska du lära dig stava till "ändå", när vi är inne på att klaga? 🙂
Nä, men seriöst. Jag hatar folk, och många hatar mig. Och jag gillar att klaga. 😛
Och jag älskar att trycka ner dig för du vet att jag har rätt, rätt och åter rätt. 😉
Sist jag var nere i hufvudstaden slogs jag av tanken att jag inte sett så många buckliga bilar samtidigt ens på en bilskrot..
Enligt mitt sätt att tänka beror det antagligen på dåliga förare, alternativt hårda vindar medelst hagelstormar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2002
ilg@dd wrote: Sist jag var nere i hufvudstaden slogs jag av tanken att jag inte sett så många buckliga bilar samtidigt ens på en bilskrot..
Enligt mitt sätt att tänka beror det antagligen på dåliga förare, alternativt hårda vindar medelst hagelstormar..
Fan när jag var nere i Bryssel var varenda jävla bil buckliga, folk puttade andra parkerade bilar med sin egen bil för att dom skulle få plats och parkera. Lite roligt allt.
Stockholmare är inget mot Brysslar... :up:
September 20, 2001
abishai wrote: [quote=ilg@dd]Sist jag var nere i hufvudstaden slogs jag av tanken att jag inte sett så många buckliga bilar samtidigt ens på en bilskrot..
Fan när jag var nere i Bryssel var varenda j**la bil buckliga, folk puttade andra parkerade bilar med sin egen bil för att dom skulle få plats och parkera. Lite roligt allt.
Stockholmare är inget mot Brysslar... :up:
Word på den, när jag var där såg jag en bil som stod med ett däck i luften, för han hade kört mot kanten så hårt att bilen var fastklämd mot trottoaren, utan att nudda backen med ett hjul :p
October 14, 2002
http://www.dagspress.se/demogr.....38;region= längst ner.. jag får de till 1.8 iaf....
June 23, 2002
ilg@dd wrote: Sist jag var nere i hufvudstaden slogs jag av tanken att jag inte sett så många buckliga bilar samtidigt ens på en bilskrot..
För att Sthlm är en storstad med intensiv trafik.
Fan vad jag hatar vintern, föredrar värme och sommare.
Härligt med fördommar mot Stockholmare, det är inte få heller.
Fortsätt på bara!
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=ilg@dd]Sist jag var nere i hufvudstaden slogs jag av tanken att jag inte sett så många buckliga bilar samtidigt ens på en bilskrot..
För att Sthlm är en storstad med intensiv trafik.
Fan vad jag hatar vintern, föredrar värme och sommare.
Härligt med fördommar mot Stockholmare, det är inte få heller.
Fortsätt på bara!
Stockholmare är inte så dåliga på fördomar heller kan jag meddela dig. 😉
January 12, 2004
oizo wrote: http://www.dagspress.se/demogr.....38;region= längst ner.. jag får de till 1.8 iaf....
är det stockholms kommun eller län?
1 Guest(s)