May 1, 2003
Steel, först får man ju fylla 18! (17 i april)
sen ska man fixa pengar, en hel del för en sådan..
Och då har det gått ganska många år och då finns det nog nyare grejer.
Men just nu så är väl Volvon en dröm kan man väl säga. 😀
men den skulle väl inte vara helt omöjlig att uppfylla i sinom tid. 🙂
Mm, ok.. men valiga S60R är mkt fin den med..
men men, vilka problem man har 🙄
January 17, 2002
Marron wrote:
nej nej.. Just nu Volvo S60R moddad av Evolve 😀Bild: http://www.evolvecars.com/albu.....MG0342.jpg
sen så är ju drömmen Konigsegg CC.. men det kommer väl föralltid vara en dröm..
DAMNIT! JAG VILL JU HA EN SÅN! GAAAHHH!
February 1, 2002
CoLiC wrote: [quote=Marron] nej nej.. Just nu Volvo S60R moddad av Evolve 😀
Bild: http://www.evolvecars.com/albums/album04/CIMG0342.jpg
sen så är ju drömmen Konigsegg CC.. men det kommer väl föralltid vara en dröm..
DAMNIT! JAG VILL JU HA EN SÅN! GAAAHHH!
inte röd bara... fast om jag fick den så...
January 28, 2003
Steel wrote: Jo, den är ju snabb men den höll ju inte, det gör t.ex. Lambon i den hastigheten. 🙄
standard-rem... knappast tänkt att hålla för 325 knyck utan för 250.. det är ju inte tänkt att spärren ska lyftas bort, fast mercedes hade nog gärna gjort det på sina riktiga toppmodeller (som SL 55an och alla andra AMG med för den delen...)
hade dom bytat till nån riktigt biffig sak istället så hade saken varit klar 8)
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Steel]Jo, den är ju snabb men den höll ju inte, det gör t.ex. Lambon i den hastigheten. 🙄
standard-rem... knappast tänkt att hålla för 325 knyck utan för 250.. det är ju inte tänkt att spärren ska lyftas bort, fast mercedes hade nog gärna gjort det på sina riktiga toppmodeller (som SL 55an och alla andra AMG med för den delen...)
hade dom bytat till nån riktigt biffig sak istället så hade saken varit klar 8)
Min poäng är ju att bilen som helhet måste vara byggd för hastigheten, annars kan man inte enligt mig säga att den kan gå si å så snabbt om inte delarna håller.
Detta oavsett vad det är för del som brister och hur lätt det är att slänga dit en bättre som håller. De ska klara det från fabrik.
December 11, 2002
mercedes gör många bilar dom går fort som satan raktfram. dom duger gått till att fräsa på autobahn med men på banan är dom inte några racing maskiner. mercedes går ju också bäst med automatlåda och det kan man ju för ***** inte ha på banan. nej där kör vi med manuell/sekvensiell låda! tråkigt att mercedes motorer går så jäkla konstigt med manuell låda
2 Guest(s)