May 22, 2001
Mess från ZeNNaN Kl: 03:42
[NH]ZeNNaN(03:41 AM) :
det var en köckling som hette gulle fjun, han skulle ge sig ut på promenaaaaaaaaaaad, och sooooolen lyste och gräset lockade och hela världen var så hjärtans glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad. Det fanns ett hål uti hönsanähätät där det genom trippade med lätta fjäääät Den lilla gullfjun med mjuka silkesdun och alla hönsen sa kakaaaaaaaaa kakaaaaaaaaaaa. kakaaaaaaaaa!!
" :rollsmile: :rollsmile: "
December 19, 2000
Det är en text till ett mycket känt och bra verk av okänd artist.
Gullefjun heter stycket och framförs på ett mycket stilfullt sätt där sångaren är glad/upphetsad/arg/högljudd på samma gång. (hur det nu är möjligt)
Det är alltså inte jag som fått ett hårt slag i huvudet eller liknande.
😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2002-04-26 19:31 ]
June 17, 2001
On 2002-04-27 10:26, Magellan wrote:
Onödigt vetande: Sångaren är Svullo, med något uppitchad röst
Ja, om det var någon som visste vem som framför denna otroligt sjukalåt så är det klart Magellan
När vi är inne på Gullefjun, tankade du filmen som jag har på snubben som får hardcoore versionen av gullefjun i öronen genom ett par gigantiska hörlurar? Det är från förra e-lan och om du missade att tanka den så har du missat något roligt. hehe
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2002-04-27 21:00, [NH] WIGGER wrote:
On 2002-04-27 10:26, Magellan wrote:
Onödigt vetande: Sångaren är Svullo, med något uppitchad röstJa, om det var någon som visste vem som framför denna otroligt sjukalåt så är det klart Magellan
När vi är inne på Gullefjun, tankade du filmen som jag har på snubben som får hardcoore versionen av gullefjun i öronen genom ett par gigantiska hörlurar? Det är från förra e-lan och om du missade att tanka den så har du missat något roligt. hehe
Jisses...
Den filmen har man allt hört talas om
1 Guest(s)