October 22, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....61,00.html
hoppas denna inte varit uppe tidigare
October 22, 2002
Pim_ wrote: Nej det var inte "mest lol", tror inte ens jag drog på smilbanden när jag läste den. Att man skall behöva betala 60papp för att gifta sig med ngt mähä...suck..
det där var fan mest lol på riktigt...
och man ska fan inte betala ett skit igentligen för att gifta sig lol...
Afganistan e ju fan ett av världens fattigaste länder, hur har du tänkt dig att han ska fixa 60 000 kr ?
September 2, 2003
Det där var ju seriöst skitäckligt, typ på sätt och vis sorgligt också.
Jag såg nångång på tv en intervju med en tjej som jobbade som telefonsex tjej. I vilket fall påstod hon att majoriteten av dem som ringde in från skåne ville prata om bajs/kiss sex och folk från norrland ville prata om djursex. Vet inte om det stämmer men helt sjukt verkar det iaf.
Man kan inte tänka sig att det finns så pass många perversa typer därute.
January 15, 2004
galningen wrote: Det där var ju seriöst skitäckligt, typ på sätt och vis sorgligt också.
Jag såg nångång på tv en intervju med en tjej som jobbade som telefonsex tjej. I vilket fall påstod hon att majoriteten av dem som ringde in från skåne ville prata om bajs/kiss sex och folk från norrland ville prata om djursex. Vet inte om det stämmer men helt sjukt verkar det iaf.
Man kan inte tänka sig att det finns så pass många perversa typer därute.
Folk som betalar dyrt för att prata sex med en tjock tant är inte friska i vilket fall som helst.
May 11, 2002
1 Guest(s)