November 8, 2002
hahaha denna tråda var ju mest lol idag hahaha!
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=42001
smarta killar......skratt 😀
November 8, 2002
Mind wrote: väldigt snabbtänkt person
btw
subst funkar inte i 2k va ?
hadde inte en susning om att man kunde göra en spegel på disken så lätt.
kommer ihåg när jag upptäckte att man kunde dela ut disken i nätverket helt själv. kände mig som värsta hackern =)
men låt bli att diksutera fakesharing nu då! den förra tråden blev ju låst för tusan...
June 28, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Mind]väldigt snabbtänkt person
btw
kommer ihåg när jag upptäckte att man kunde dela ut disken i nätverket helt själv. kände mig som värsta hackern =)
men låt bli att diksutera fakesharing nu då! den förra tråden blev ju låst för tusan...
men vem sa att jag diskuterar fakeshare ?
det är ju bara allmän datorkunskap, och en historia som jag berätta om.
June 18, 2001
Jag delar ut så mycket att jag kommer in i de flesta hubbar. Det jag menar är att även om några inte har så mycket att dela ut vill jag hellre ha tillgång till vad de trots allt har än inte ha tillgång till någonting alls. Det finns ingen anledning att kräva 40 GB...
November 8, 2002
Mind wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Mind]väldigt snabbtänkt person
btw
men vem sa att jag diskuterar fakeshare ?
det är ju bara allmän datorkunskap, och en historia som jag berätta om.
Studera tråden som jag länkade överst på sidan. Forumskillarna har inte samma åsikt som dig å då får man väl acceptera det. 🙂
July 13, 2002
Eftersom min förra tråd blev låst vil ja passa på att tacka de som gav mig namnet till share hacket.
Är nu en stolt sharer till en ca 120gb tom mapp, lite knasigt i början, förstod mig inte riktigt på programmet och råkade shara ett tiotal tb... fick några förvirrade instant msg.es då 8)
ps: jag antar att alla som tycekr det är så roligt att göra narr av de som vet lite mindre än dem själva i vissa ämnen föddes med al sin outtömliga kunskap, eller kanske ni frågade nån och fick en riktigt svar istället för en pik. Sluta vara så jävla självgoda 👿
1 Guest(s)