February 10, 2004
Tjena Tja
Då vare dags igen!
Metallica kommer till huvudstaden på sin lilla turne "Sick Of The Studio 2007".
Såg dem live 2004 i gbg också. var jäkligt bra, men måste nog nästan säga att jag tycker bättre om iron Maiden Live 🙂
någon annan som ska se Metallica i år?
pizz Aute! 🙂
August 21, 2005
Om jag bara haft råd skulle jag åkt, men, men...
Jag tycker att James sjunger så läskigt dåligt nuförtiden, så egentligen vettefan om jag skulle vela lägga ut pengar på att höra honom. 😛
Men det är ju Metallica...
October 18, 2006
Om Metallica skulle göra en turné där de bara spelade låtar från Kill 'em all, Ride the lightning och Master of puppets skulle jag med glädje langa upp 3000 för en biljett.
Men som det är nu så skulle jag inte betala en krona för att lyssna på deras senare jävla dagisgrunge.
November 27, 2003
Josey Wales wrote: Om Metallica skulle göra en turné där de bara spelade låtar från Kill 'em all, Ride the lightning och Master of puppets skulle jag med glädje langa upp 3000 för en biljett.
Men som det är nu så skulle jag inte betala en krona för att lyssna på deras senare j**la dagisgrunge.
Synd att det var så långt det du skrev annars hade jag tagit det till signaturen 😉 😀 :pidu:
//Andreas
July 4, 2003
De gjorde ju sin första spelning på turnen nyligen, i Lissabon. Låtarna de spelade var i stort sett bara äldre. Listan:
1. Creeping death
2. For whom the
bell tolls
3. Ride the lightning
4. Disposable heroes
5. The unforgiven
6. … And justice for all
7. The memory remains
8. The four horsemen
9. Orion
10. Fade to black
11. Master of puppets
12. Battery
EXTRANUMMER
13. Sad but true
14. Nothing else matters
15. One
16. Enter sandman
17. Am I evil
18. Seek & destroy
Josey Wales wrote: Om Metallica skulle göra en turné där de bara spelade låtar från Kill 'em all, Ride the lightning och Master of puppets skulle jag med glädje langa upp 3000 för en biljett.
Men som det är nu så skulle jag inte betala en krona för att lyssna på deras senare j**la dagisgrunge.
Kan inte annat än hålla med, Metallica var ett bra band på 80-talet, men nu...? Njaäe..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Angående Metallica så är det alltid intressant att se denna!
February 12, 2003
Coalan wrote: [quote=hULt0][quote=Delph1]Det kommer finnas folk från redaktionen på konserten, dock inte jag 😉
//Andreas
Mean Machine?
Prepare for extermination :EE
Indeed. Funderar på att undvika all mänsklig kontakt nämnt datum, då jag innerligt ogillar Metallica.
Såg däremot Behemoth, Vader och Meshuggah precis (fre-lör) och där hade vi lite ös kan jag säga. Nästa konsert för min del blir Behemoth + Kataklysm i oktober, som det är planerat.
Ha så skoj ni andra, hoppas det är värt era 1500:- för biljetten... :bgrin:
1 Guest(s)