January 14, 2004
Metallica som dom är nu är överskattade... tycker mest det känns som att dom spelar på att dom är ett av världens mest kända rockband och inte längre behöver göra bra musik utan kan leva på namnet så 1500 spänn är jag inte villig att lägga ut.
Bara en fråga Bjornstrom, tycker du att dina två senaste inlägg har tillfört något till tråden?
June 16, 2004
Varför går man på en konsert bjornstrom? Jag o polarna kör bil från kalmar dagen innan, går på metallica den tolfte och åker hem dagen efter. Ska bli sjukt skoj med musik man gillar och umgås med polarna. Det är därför man går. Måste säga att dina inlägg har tillfört mycket. Suck.
Hoppas semestern från NH blir permanent.
March 23, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Templar-]Vem snackar om 1500 soänn för biljetter?
Jag fick tag på biljett för 550 eller vad dom nu kostade från början..
Från början, ja. Sen har vi dem som inte fick tag på biljetterna från början och har pyntat bortåt 2000:- för en plåt.
mm, dom måste va helt väck i huvudet, då har man för mycket pengar..
Dehman wrote: [quote=Mean Machine]Btw, kaxigt att köra ett extranummer på sex låtar... Typ tre för mycket. 😛
Men har man så många bra låtar måste man göra det 😉
Lite trist att bygga en konsert på dom stackars låtarna då kanske..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
dree wrote: Hade Dave Mustaine och Cliff Burton fortfarande varit i bandet skulle jag garanterat sett dom. Men nu... nae knappast. Sen dom förlorade Dave Mustaines influenser har det bara blivit skit av dom.
Och bra gick det för Megadeth, i början iaf... 😛
Känns skönt att ha lämnat den mörka sidan(dvs den destruktiva tiden), ser nu ljuset i tunneln vilket känns bra.
February 10, 2004
Josey Wales wrote: Om Metallica skulle göra en turné där de bara spelade låtar från Kill 'em all, Ride the lightning och Master of puppets skulle jag med glädje langa upp 3000 för en biljett.
Men som det är nu så skulle jag inte betala en krona för att lyssna på deras senare j**la dagisgrunge.
då har du precis gått miste om något för de är precis vad hela den här konserten går ut på --> gammla låtar 🙂
March 23, 2003
Koncerten var bra!
Hetfields röst lät inte riktigt hundra i alla låtarna, ex. whiplash.
Men här är den setlist för dom som inte var där:
01. Creeping Death
02. For Whom The Bell Tolls
03. Ride The Lightning
04. Disposable Heroes
05. The Unforgiven
06. ...And Justice For All
07. The Memory Remains
08. No Leaf Clover
09. Orion
10. Fade To Black
11. Master of Puppets
12. Whiplash
- - - -
13. Sad But True
14. Nothing Else Matters
15. One
16. Enter Sandman
- - - -
17. The Four Horsemen
18. Seek and Destroy
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)