June 28, 2001
som skrivet, imorn kl 10 ska dom släppas enligt rykten, problemet är att jag har inte en jävla aning om vart man köper dom och jag jobbar imorn, har ingen tella på mitt temporära kontor, känns ju lite flummigt att kuta in i lunchrummet var 5 min för att ringa.
jag måste komma på någon nödlösning, har ni några bra trix på att fixa eftertraktade biljetter ?
föresten, vart säljs skiten ?
January 18, 2003
http://www1.ticnet.se/PriceTab.....30ULE05302
Men fy fan vilken kavalkad i Nu-metal det verkar bli då: Slipknot, Linkin Park och P.O.D som förband. Tycker det räcker att Metallica kör 2-3 Nu-metallåtar. Det är ju den gamla underbara thrashen som är hela grejen...
January 18, 2003
mikael_st wrote: hur vet man att dem är förband.. bra band alla juh 🙂
Nä, det är det inte. Förbanden är en enda stor tävling i antalet tatueringar och framförallt piercingar samtidigt som man ska låta jättearg när man skriker att allt är skit.
Var 11 år sen jag såg Metallica senast. Anledningen till att jag tänker gå nu är ju att de kör i princip black album och bakåt. Men det suger ju hästkük med förbanden. Nå fel å ta ett enda bra thrash-band som förband å sen 2-3 timmar Metallica istället
October 13, 2001
Hmm okej.. jag vet inte vad jag tycker om metallicas nya album.. St Anger låten är så jäävla bra.. frantic är okej.. men resten e la inte så där bra.. Black albumet är med bra.. Men om de förbanden som du säger kommer kommer, då är det ju grymt frö dem e rätt bra också 🙂
January 18, 2003
mikael_st wrote: Hmm okej.. jag vet inte vad jag tycker om metallicas nya album.. St Anger låten är så jäävla bra.. frantic är okej.. men resten e la inte så där bra.. Black albumet är med bra.. Men om de förbanden som du säger kommer kommer, då är det ju grymt frö dem e rätt bra också 🙂
Det är ju de fyra första som är sådär kusligt bra. Black Album var ju inte så mycket rå thrash, men dock en bra platta. Load/Reload var hemska och St. Anger är om möjligt än värre då de försöker låta Nu-metal. Det bästa som har släppts i namnet Metallica sen -91 är ju garage days re-revisited eftersom de inte gjort låtarna själva då.
Men jag är ganska less nu, pga förbanden kommer det ju å stå en massa "hoppjerkor" å studsa runt å armbågas i huvudhöjd, livsfarligt....Rena hårdrockskonserter på mindre klubbar är ack så mycket bättre alltså
December 10, 2003
1 Guest(s)