June 3, 2001
http://www.theonion.com/news/i.....issue=4111
Det är säkert sant. 🙄
May 10, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Pojo][quote=Redfaction]Hoppas det är osaning då han är en av de får musikaliska människorna i musikvärlden.
Musikalisk? Han sjunger ju bara. Eller spelar han lite instrument också?
Ehh.. typ ja..
han e fett grym på gitarr.. lirar en del trummer oxå..
och sen "Musikalisk? Han sjunger ju bara?" ??? nä jag säger väl bara "ok" 🙄
rösten är lika mycket instrument som vilken gitarr, bas eller trumma som helst - Om man kan kontrollera och använda den.
August 7, 2001
abishai wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Pojo][quote=Redfaction]Hoppas det är osaning då han är en av de får musikaliska människorna i musikvärlden.
Ehh.. typ ja..
rösten är lika mycket instrument som vilken gitarr, bas eller trumma som helst - Om man kan kontrollera och använda den.
Japp. Att sjunga till musik live är dyngsvårt med en riktig sångteknik.
Att skråla loss är inget svårt.
Jag skulle nog säga att sångaren har det svårast och mest press på sig i ett profissionellt band generellt sett.
February 16, 2004
abishai wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Pojo][quote=Redfaction]Hoppas det är osaning då han är en av de får musikaliska människorna i musikvärlden.
Ehh.. typ ja..
Jo men jag menade att visst är det svårt att sjunga men det finns ganska många typer som kan sjunga lite grann sen är det en massa människor som sätter ihop hela musiken åt dem osv. Att de kan alltså inget om musik fast de sjunger såna ska inte kallas musikaliska.
Sen om han kan lite instrument och förstår sig på musik är han ju musikalisk.
2 Guest(s)