June 11, 2001
Ja det kanske det har snackats om förut otaliga gånger, men detta är då nytt.
Som ni vet brukar google rätta till en när man tappar en bokstav eller så i sökordet och komma med ett förslag.
När jag testade ett program som skall filtrera bort bilder etc. så lät jag google söka på ett par "olämpliga" ord för att se om det blev något resultat. Då man sökte på ordet för unga och klädbefriadebilder (ni vet vad jag menar) så undar google om jag menade Michel Jacksson.
Om det är någon med utrymme så finns det bevismaterial 😀 (Bilden är bara sökresultatet. Inga olämpliga bilder finns med.)
Även utan filtreringprogrammet blir resultatet det samma.
December 15, 2003
Sardaukar wrote: Känns som han har sökt på "michel jakson" och blivit rättad till "michael jackson" och sedan skrivit barnporr i rutorna innan han tog screenshot.
Har jag rätt?
Jo det ser ut som du har rätt. Riktigt dåligt Sebbe, du har nu slösat bort ca 1 min av mitt liv på ett fejk....
Sebbe wrote: Här är bevis 😀
Lamer..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 24, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Sebbe]Här är bevis 😀
Lamer..
Verkligen, känns som en äkta mytoman, får den känslan när man läser hans text. Känns inte riktigt som han är medveten om att det är en lögn.
1 Guest(s)