June 11, 2001
Sardaukar wrote: Känns som han har sökt på "michel jakson" och blivit rättad till "michael jackson" och sedan skrivit barnporr i rutorna innan han tog screenshot.
Har jag rätt?
Nej, då hade jag inte skickat bilden, hade väl varit lite väl dumt (som en del säger här)?
Det var ju det den ändrade till -->"Michel Jakson". (Säkerhetsprogrammet alltså) så att google sedan rättar detta till "Michel Jackson".
När programmet är installerat uppstår detta samt direkt efter en avinstallation, däremot är det borta om man tar bort länkarna i registret efter avinstallation. Eller om man installerar om Google Toolbar.
Programmet jag använde är Secure Surfing, felet kan beropå att programmet tillverkades år 2000. (Hittade det på en gammal tidnings-CD.)
I övrigt verkar programmet ha massa fel, mycket gick igenom, medans RFSU-sidor inte gick att hitta alls, så det förvånar mig inte om hela detta program är ett skämt.
September 28, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Vitamin-C][quote=BelGarath]sluta blanda ihop mitt namn me de där äcklet
jag trodde du hette bella :-s
Michel, va? 😛
Mischa kallades han iaf. 😉
så pass? jag var övertygad om att han hette bella g.. 😕
ja, fast bara när han är ute på kvällarna och festar med de andra utklädda killarna
May 17, 2004
fastbullit wrote: [quote=Vitamin-C][quote=AMD_RULEZ][quote=Vitamin-C][quote=BelGarath]sluta blanda ihop mitt namn me de där äcklet
Michel, va? 😛
ja, fast bara när han är ute på kvällarna och festar med de andra utklädda killarna
ja träffade ju dig här om kvällen 😛
October 16, 2004
September 28, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=fastbullit][quote=Vitamin-C][quote=AMD_RULEZ][quote=Vitamin-C][quote=BelGarath]sluta blanda ihop mitt namn me de där äcklet
Michel, va? 😛
ja träffade ju dig här om kvällen 😛
gjorde du??? fan va coolt visste inte att du bodde här! vem var du kanske kommer ihåg dej??
3 Guest(s)