February 22, 2003
Läs detta man blir fan förbannad!! 😡
👿
👿
November 26, 2002
BelGarath wrote: [quote=Öwall][quote=bloodman]vem bryr sig, ingen konsument kommer väl köpa en sån smörja.
problemet är att alla företag kommer gå ihop, så det kommer inte finnas något annat.
precis!
Bli inte för upphetsad nu, det är fortfarande en skitgammal "nyhet"
🙂
February 22, 2003
För att bli av med det så måste man ta bort Fritz fysiskt från moderkortet. Sen så måste man på något sätt dra nya kopplingar förbi platsen där Fritz satt innan så att datan går fram genom bussen till processorn. Detta är inte omöjligt att göra med lite god vilja och en tunn lödkolv. Därföar så har TCPA bestämt att Fritz i ett andra steg kommer att implementeras i själva processorn. Om man då vill ta bort "Fritz" från sin dator så krävs det att man kan löda förbi kopplingarna som kommer vara ca 0,09 mikrometer tjocka.
:cy: :cy: :cy:
November 26, 2002
BelGarath wrote: [quote=affe]ja, emn om alla bara struntar i att uppdatera så händer ju inget. dom kan ju inte tvinga en att köpa.
men ååå dom kan ju ta sig in i din dator och tvinga din dator att uppdatera lr nått (förlåt om jag låter paranoid 😛 )
Jag tror att han pratar om hårdvara..
August 20, 2001
En sak jag tänkt på om detta...
Om en dast palladium hårdvara kan kommunicera med palladium hårdvara... Så om man uppgradera en av backbone-servrarna på internet kommer väl inte andra datorer förutom de med palladium att kunna kommunicera med den... eller tänkter jag fel?????
June 28, 2001
DiDi wrote: En sak jag tänkt på om detta...
Om en dast palladium hårdvara kan kommunicera med palladium hårdvara... Så om man uppgradera en av backbone-servrarna på internet kommer väl inte andra datorer förutom de med palladium att kunna kommunicera med den... eller tänkter jag fel?????
du tänker rätt,
så det kommer att finnas 2 internet i framtiden om palladium går igenom.
1 med bara affärer.
och ett annat med vanlig "olaglig" svensson trafik.
1 Guest(s)