November 27, 2003
Arny wrote: [quote=skiroy][quote=Arny]Otrevligt att höra att forumet styrs av blodtörstiga monster 😉
Vi har dock en bastard i vårt led.
Den bastarden är vegetarian och törstar bara efter blodet från en ungmö. 😉
Gräsätare är också äckligt. Vem kan nu detta vara :-k
Din värld skulle falla samma om du visste. Det är bäst att du inte vet helt enkelt 😉
//Andreas
November 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Arny][quote=skiroy][quote=Arny]Otrevligt att höra att forumet styrs av blodtörstiga monster 😉
Vi har dock en bastard i vårt led.
Den bastarden är vegetarian och törstar bara efter blodet från en ungmö. 😉
Gräsätare är också äckligt. Vem kan nu detta vara :-k
Din värld skulle falla samma om du visste. Det är bäst att du inte vet helt enkelt 😉
Lika bra att jag inget vet då...men jag har mina aningar.
August 11, 2001
Ja, detta verkade vara ett omtyckt ämne.
Kanske ska avslöja vad det blev?
Ungsbakad fläskfile, med salami och mozarellafyllning. Sås på grädde och chilisås. Pressad potatis och sallad vid sidan.
Resultatet blev det jag hoppades på 🙂 så jag antar att matlagningen fick godkänt, hehe
Blodpudding och lingonsylt är gottt, men kanske mindre passande för romantiska tillställningar..
Men annars är ju en honungsmarinerad helstekt fläskfile' och potatisgratine' något som brukar funka.
Men glöm inte salladen, förslagsvis modell Grekisk(Sån där med rödlök, fetaost etc.) Brukar göra intryck på damerna med lite grönt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)