January 17, 2002
Satt och lekte designer inatt, och då jag tidigare suttit och funderat en del så skapade jag följande:
Jag vet, skjut mig, jag har startat en Blog, men jag kände att jag inte kunde sluta skriva.
Inte klar än såklart, ska leka lite smått med designen och lägga till sidorna jag ännu inte länkat till, men kände mig tvungen att posta endå.
*ställer sig framför sandsäckarna med ögonbindeln* :cy:
EDIT: Texten jag skrev är skriven med en mycket trött hjärna, jag reserverar mig för ev stavfel etc.
November 26, 2002
bra skrivet också.
blev lite förundrad över den markanta skillnaden i ditt språkbruk på engelska jämfört med svenska, var tvungen att kolla efter så det verkligen var du som hade gjort tråden efter ett par rader =)
hade gärna skrivit en själv, men allt som händer mig är saker som jag antingen vill hålla för mig själv, eller som inte är intressanta nog för att skildras.
samma sak gäller för mina åsikter i olika frågor
January 17, 2002
Öwall wrote: bra skrivet också.
blev lite förundrad över den markanta skillnaden i ditt språkbruk på engelska jämfört med svenska, var tvungen att kolla efter så det verkligen var du som hade gjort tråden efter ett par rader =)hade gärna skrivit en själv, men allt som händer mig är saker som jag antingen vill hålla för mig själv, eller som inte är intressanta nog för att skildras.
samma sak gäller för mina åsikter i olika frågor
Tack, jag siktar på att få det att låta bra, roligt att höra att man lyckats :heart:
Engelska är egentligen mitt modersmål, känner mig klumpig då jag skriver på svenska, ingen melodi, ingen rytm eller vad man ska kalla det...
Sidan kommer att uppdateras med nya ranter å så medans jag pillar med designen, ni får gärna länka till sidan om ni vill 😛 Skulle vara kul att driva en blogg med ett stadigt antal besökare 🙂
Länkar till den i min tag så ni kan se då den är uppdaterad och så 😛
1 Guest(s)