December 1, 2006
Jag får nog faktiskt hålla med Mean Machine här... Visst, det är jättebra att han tänker på miljön, det skulle fler göra... MEN han kunde faktiskt gjort det utanför arbetstid. Och var det en enda gång han gjort det under arbetstid så tror jag faktiskt inte att han fått kicken...
January 7, 2006
När jag läste artikeln så hittade jag något ännu mer intressant på samma sida 🙂
March 1, 2001
Jag brukar faktiskt samla colaflaskor som byggubbarna på jobbet lämnat efter sig (de håller på med en utbyggnad av huset) och samlar dom i en hylla på mitt kontor, ser jag ngt pantbar i en "fräsh" papperskorg plockar jag upp och tar med den.
Detta sker på arbetstid men inte direkt att jag går runt och letar efter flaskor så att det går ut över arbetet.
Jag gör en liten insats för miljön och får ut några kronor för det 🙂
December 17, 2005
Vajsman wrote: Jag brukar faktiskt samla colaflaskor som byggubbarna på jobbet lämnat efter sig (de håller på med en utbyggnad av huset) och samlar dom i en hylla på mitt kontor, ser jag ngt pantbar i en "fräsh" papperskorg plockar jag upp och tar med den.
Detta sker på arbetstid men inte direkt att jag går runt och letar efter flaskor så att det går ut över arbetet.
Jag gör en liten insats för miljön och får ut några kronor för det 🙂
Girig och snål är nog mer rätt ord.. Iofs är liten nog också det
1 Guest(s)