January 14, 2002
MoparPower wrote: Det är inte omkretsen som räknas det är bredden. Jag kör med 15" 275/60.
vet inte hur breda dom är.. fast dom är tillräkligt breda (bara sett så pass breda däck på våran mustang annars) ska dock luska reda på det..
LorD_Kvadd wrote: :hb: :pray: :worshipp:
Mantorna är så j**la sköna! Vi hade 2 st när man var yngre 🙂 schysst drag i dom 🙂 Good luck with it 😉
jodå.. skulle nästan vilja påstå att den går bättre än våran audi 1.8T med 180 hk.. iaf mer körglädje än vad audin har 😛 den är ju lite trimmad inför turbo monteringen med en uppborrad 2.0'a till 2.4'a med vassare kammar och smidda lågkomp kolvar, och lite annat tjafs =)
January 14, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Quarzi][quote=macrus]Snälla lacka om den till en finare färg samt fetare fälgar.
Tycker dom såg lite små ut.
yeah yeah.. "tell me something i dont know" 😛
Du saknar vänster framlykta! 😉
haha.. den ligger i garaget pga dålig reflektor som håller på att åtgärdas 😛 (väntade på att nån skulle nämna det!)
January 14, 2002
Snorch wrote: Hur högt laddtryck kommer du få?
de på firman som fixade till motorn sa att motorn var god för ca: 2.5 bar men att man nog inte skulle pumpa in mer än max 2.. och turbon har jag hört ska ladda 1.5 som max (är inte säker dock.. nån annan här kanske är?) så det kanske kommer ligga på 1 bar i slutet.. men kommer börja med mycket mindre
March 14, 2001
Quarzi wrote: [quote=Snorch]Hur högt laddtryck kommer du få?
de på firman som fixade till motorn sa att motorn var god för ca: 2.5 bar men att man nog inte skulle pumpa in mer än max 2.. och turbon har jag hört ska ladda 1.5 som max (är inte säker dock.. nån annan här kanske är?) så det kanske kommer ligga på 1 bar i slutet.. men kommer börja med mycket mindre
Jaja.. jo tror nog att runt 1.5bar ska stämma för den..
December 11, 2002
Quarzi wrote: [quote=Joni^]skaffa inte 18", däck ekonomin vandrar iväg lite märkte jag 😀 :/
nee.. om jag nu ska köpa nya fälgar så blir det dom jag skrev i ett av föregående inläggen.. kostar 1099:- st
pra bris! köpa fina däcken sen också va? jag fixa! special prajs only for you my friend!
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Du har fått allt om bakfoten Joni^, en kebabräser är en BMW och de har fan ingen Turbo...
BMW 2002 Tuebo. 😛
Appropå kebabräser så såg jag 2 kebaber i en brun saab 900 cab i sommras.
Dom spelade deras hemgjirda musik skithögt och trodde att dom var balla.
1 Guest(s)