May 17, 2004
Igår blev min cyckel stulen.
Jag var hoss några tjej kompisar igår och sen när amn var uta var min cyckel borta :-s var lite udda då jag knappt blev sur eller så. Okey det var en cyckel värre kunde det vara. Idag gick jag och kollade efter den och gissa var den var. Gissa var jag hittade den?! I å helvettet!! :arg: varför ska man förstöra cyckeln! jävla ungdomar!
July 10, 2003
Min cykel blev stulen typ förra året, hittade den några veckor senare, som tur var så var det några klena tjuvar 😉 dom hade iaf lyckats böja hela bakdäcket och kedjeskyddet, tror mina nycklar satt i cykellåset också... hmm, aja 😀
du fick ju tillbaks den iaf 😉 inte så dyrt att reparera en cykel om man gör det själv
February 1, 2002
Vitamin-C wrote: Igår blev min cyckel stulen.
Jag var hoss några tjej kompisar igår och sen när amn var uta var min cyckel borta :-s var lite udda då jag knappt blev sur eller så. Okey det var en cyckel värre kunde det vara. Idag gick jag och kollade efter den och gissa var den var. Gissa var jag hittade den?! I å helvettet!! :arg: varför ska man förstöra cyckeln! j**la ungdomar!
Jobbigt o läsa det du skrev...
Min blev stulen för några år sen, jag blev så förvånad att jag bara stog där o gapade.
July 10, 2003
Starscream wrote: [quote=Vitamin-C]Igår blev min cyckel stulen.
Jag var hoss några tjej kompisar igår och sen när amn var uta var min cyckel borta :-s var lite udda då jag knappt blev sur eller så. Okey det var en cyckel värre kunde det vara. Idag gick jag och kollade efter den och gissa var den var. Gissa var jag hittade den?! I å helvettet!! :arg: varför ska man förstöra cyckeln! j**la ungdomar!
Min blev stulen för några år sen, jag blev så förvånad att jag bara stog där o gapade.
vad gapade du? 😀
May 17, 2004
SoulBurn wrote: [quote=Starscream][quote=Vitamin-C]Igår blev min cyckel stulen.
vad gapade du? 😀
dum fråga 😉
May 17, 2004
GatriC wrote: hur lyckades du hitta den? var det bara tur eller?
typ endast tur. först i morse sökte ajg efter den, tänkte att det var lite svårt att se nått mitt i natten och i dimma. så jag sökte runt i morse emn hittade den inte fast på vägen hem så såg jag den över bro räcket.
bara ren tur att de inte kasstade ut den över bron från dess mitt för då skulel det nästan blivit omöjligt att fiskat upp den om den hamnat mitt i ån.
fast det är ändå itne lätt att fiska upp en cyckel fastän det var bara var några meter ut i ån. kallt var det ..
June 3, 2001
En jobbarkompis fick sin stulen.
Hon hitta den några dar efter.
Invandrarkillen som satt på den blev lätt fundersam när hon gick fram till honom och tyckte att han hade en fin cykel.
"-Snygg hoj."
"-Tack."
"-Liknar min."
"-Jasså."
"-Får jag testa låset?"
"Öh.. ah visst."
*Nyckeln passar*
Sen låste hon hojen och gick. :bgrin:
May 17, 2004
Gueno wrote: En jobbarkompis fick sin stulen.
Invandrarkillen som satt på den blev lätt fundersam när hon gick fram till honom och tyckte att han hade en fin cykel.
"-Snygg hoj."
"-Tack."
"-Liknar min."
"-Jasså."
"-Får jag testa låset?"
"Öh.. ah visst."
*Nyckeln passar*
respekt 😀
August 7, 2001
"-Snygg hoj."
"-Tack."
"-Liknar min."
"-Jasså."
"-Får jag testa låset?"
"Öh.. ah visst."
*Nyckeln passar*
var med om en liknande grej.
tjuvarna höll på o bar en polares cykel över en hög grind. men det var ju så att vi stog på andra sidan grinden och tittade på när dom bar över den. sen fick dom över cykeln till slut men hade själva fastnat där uppe så dom hade problem att komma ner. så min polare tog sin nyckel och låste sin cykel och jag satt redan på min cykel så vi sa tack för hälpte oss med att ta ut cykeln och så cyklade vi iväg 🙂
August 11, 2001
"-Snygg hoj."
"-Tack."
"-Liknar min."
"-Jasså."
"-Får jag testa låset?"
"Öh.. ah visst."
*Nyckeln passar*
Moahahaha! Den äger!!!
November 22, 2001
Dree-Q wrote: [quote=Gueno]En jobbarkompis fick sin stulen.
"-Snygg hoj."
"-Tack."
"-Liknar min."
"-Jasså."
"-Får jag testa låset?"
"Öh.. ah visst."
*Nyckeln passar*
var med om en liknande grej.
tjuvarna höll på o bar en polares cykel över en hög grind. men det var ju så att vi stog på andra sidan grinden och tittade på när dom bar över den. sen fick dom över cykeln till slut men hade själva fastnat där uppe så dom hade problem att komma ner. så min polare tog sin nyckel och låste sin cykel och jag satt redan på min cykel så vi sa tack för hälpte oss med att ta ut cykeln och så cyklade vi iväg 🙂
Han va duktig som kunde cykla med låst cykel 😉
November 22, 2001
Vitamin-C wrote: [quote=Json_81][quote=Callister]Jag har fått mina 3 senaste cyklar snodda.
Den senast hade jag olåst i 3 min, den var snodd direkt, varje gång man glömmer o låsa är dm j**lar där. Och garantin hinner alltid gå ut typ. 👿
Garanti som täcker stöld?
man måste låsa dem...
Ni menar väl ändå försäkring?
1 Guest(s)