May 18, 2004
festisMER wrote:
Hon var ju inte direkt fin..
Jag vill se hur du ser ut efter att ha kört SM i Roadracing en helg!
[/img]
March 1, 2004
Ullis wrote: [quote=festisMER]
Jag vill se hur du ser ut efter att ha kört SM i Roadracing en helg!
[/img]
Aja, alla kan ju inte tycka alla är snygga. Men du var finare på Biografi delen på sidan.
February 12, 2002
festisMER wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men vad kan man förvänta sig om man postar bilder på sin 17 åriga dotter på ett datanördsforum, å därtill tilläger orden "titta och njut"... 🙄
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] Go fuck yourself festisMER!
Vill nån se bilder på mig när jag varit ute å kört cross? 🙄 ( Inga skumma kommentarer om att jag blev avis på att flickan fick mer uppmärksamhet än mig nu 😛 )
February 12, 2002
festisMER wrote: Men din idiot! Du måste missat mitt tidigare inlägg!
Nä det hadde jag faktiskt inte,, blev bara lite "upprörd" över det jag quotade så var det jag svarade på..
festisMER wrote:
Aja, alla kan ju inte tycka alla är snygga. Men du var finare på Biografi delen på sidan.
Finare? 😛
Hon såg väl typ likadan ut på alla bilderna,, typ.. 🙄
February 12, 2002
festisMER wrote: Nja, jag tyckte hon var grymt mycket finare på Biografi delen på sidan..
Men ta och lugna dig lite innan du skriver saker som "Go fuck yourself"! Lacka till rätt rejält där..
Men lilla festisMER, visst borde du känna mig bättre vid det här laget än att tro att jag verkligen menade illa med det.. 😀
Iaf inte så illa..
September 7, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=festisMER][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men vad kan man förvänta sig om man postar bilder på sin 17 åriga dotter på ett datanördsforum, å därtill tilläger orden "titta och njut"... 🙄
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] Go fuck yourself festisMER!
Vill nån se bilder på mig när jag varit ute å kört cross? 🙄 ( Inga skumma kommentarer om att jag blev avis på att flickan fick mer uppmärksamhet än mig nu 😛 )
Patrick says: Duger i mörkret
2 Guest(s)