MIN DOTTER|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
MIN DOTTER
Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
sp_UserOfflineSmall Offline
623000
May 17, 2004 - 10:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Grattis 😀 På alla plan (och med det menar jag att hon lätt var det snyggaste jag sett på en hoj i hela mitt liv ;)).

Men så att alla lugnar ned sig:

.bikeproject.com wrote: Ullis blev intresserad av roadracing genom att hon träffade pojkvännen Anders Brink som också kör. Hon hängde med på träningarna och tyckte det var kul. Anders körde mopperacing

ps: Hoppas du inte tar allas (lite fumliga) komplimanger fel, men å andra sidan vad förväntade du dig när du postar det där i ett datorforum... Dessutom är jag bara 18 och får fortfarande ge 17-åriga flickor komplimanger 😀

EDIT: Läste posten lite nogrannare och såg att Ullis själv hade skrivit 😮 ... Så Grattis till dig och hoppas det går lika bra i framtiden! Och ge faen i att ramla och slå dig för då kommer hela NH bryta ut i tårar efter denna trådens effekt. :cy:

EDIT: PÅ festisMER:s bergäran så vill jag bara påpeka att jag menade övanstående "EDIT" generellt, och tror inte en endaste sekund att festisMER (m.fl.) skulle bryta ut i tårar eller röra en min om Ullis slog sig (han kan själv berätta hur han skulle reagera). Och nu får det vara nog, jag känner inte tjejen och det börjar bara kännas kusligt att disskutera ämnet... ville ju bara gratulera :arg:

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1991
623006
May 17, 2004 - 10:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu tror jag du överdriver en aning...

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
623013
May 17, 2004 - 10:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Mjo, det är lite sär att läsa trådar som denna.. Fattar inte hur alla killar kan bli så jäkla lame-o när en tjejj skriver..

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623015
May 17, 2004 - 11:02 pm
sp_Permalink sp_Print

festisMER wrote: Nu tror jag du överdriver en aning...

Förlåt då, alla förutom du buttra festisMER...

Va glad åt hennes framgångar och klarar du inte det så ge faen i att förstöra stämningen i tråden. Berätta för oss vad du hade gjort vid 17 och posta lite bilder på dig så får vi se hur det tar sig.... nej trodde väl inte det.

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
623016
May 17, 2004 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst, det är kul att hon är duktig och whatever, men när jag sa att du överdrev lite menade jag detta "Och ge faen i att ramla och slå dig för då kommer hela NH bryta ut i tårar efter denna trådens effekt. "

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623017
May 17, 2004 - 11:05 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Mjo, det är lite sär att läsa trådar som denna.. Fattar inte hur alla killar kan bli så jäkla lame-o när en tjejj skriver..

Fattar inte vad som är lame-o med att gratulera någon. Om det hade gått bra för dig i nån sport hade jag sagt grattis till dig också 😀 Sen är det väl inget fel med att ge någon komplimanger, det blir bara så fult som man gör det till.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623019
May 17, 2004 - 11:07 pm
sp_Permalink sp_Print

festisMER wrote: Visst, det är kul att hon är duktig och whatever, men när jag sa att du överdrev lite menade jag detta "Och ge faen i att ramla och slå dig för då kommer hela NH bryta ut i tårar efter denna trådens effekt. "

Ändrat det så du blir nöjd. Men som vilken fristående, och fritänkande, person som helst borde väl du också förstå att jag menade det mera generellt och inte att varende person på hela NH skulle börja böla. Jag tror dessutom inte ens att du allvarligt tror på det du själv säger; eftersom du, likasom jag, vet att jag omöjligt kan tala för just hela NH och borde då förstå den underliggande överdriften.

Vill inte starta någon disskussion här i tråden så pm:a mig om det är nått mer du vill påpeka.

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
623022
May 17, 2004 - 11:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=festisMER]Visst, det är kul att hon är duktig och whatever, men när jag sa att du överdrev lite menade jag detta "Och ge faen i att ramla och slå dig för då kommer hela NH bryta ut i tårar efter denna trådens effekt. "

Ska jag ändra det så du blir nöjd. Men som vilken fristående och fritänkande person borde väl du också förstå att jag menade det mera generellt och inte att varende person på hela NH skulle börja böla. Jag tror inte att du allvarligt ens tror på det du själv säger, eftersom du likasom jag vet att jag omöjligt kan tala för just hela NH och borde då förstå den underliggande överdriften.

Vill inte starta någon disskussion här i tråden så pm:a mig om det är nått mer du vill påpeka.

Du behöver inte ändra nånting för min skull och jag ville bara påpeka att du inte pratade för mig. Nu vill jag inte heller ha någon med diskutioin. Men PMa mig ifall du vill.

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
623036
May 17, 2004 - 11:30 pm
sp_Permalink sp_Print

festisMER wrote: [quote=Elias667][quote=festisMER]Visst, det är kul att hon är duktig och whatever, men när jag sa att du överdrev lite menade jag detta "Och ge faen i att ramla och slå dig för då kommer hela NH bryta ut i tårar efter denna trådens effekt. "

Ska jag ändra det så du blir nöjd. Men som vilken fristående och fritänkande person borde väl du också förstå att jag menade det mera generellt och inte att varende person på hela NH skulle börja böla. Jag tror inte att du allvarligt ens tror på det du själv säger, eftersom du likasom jag vet att jag omöjligt kan tala för just hela NH och borde då förstå den underliggande överdriften.

Du behöver inte ändra nånting för min skull och jag ville bara påpeka att du inte pratade för mig. Nu vill jag inte heller ha någon med diskutioin. Men PMa mig ifall du vill.

Satans upphetsade alla blir när det kommer en tjej på tal, det är ju nästan pinsamt ... Precis som om ni inte varit ute de senaste året. Det räcker med att gå till närmsta snabbköp så hittar du mycket finare urval.
Testa, men tejpa upp drulen innan ni går hemmifrån så ni inte får en glasstrut petande rakt ut av en liten dos verklighet.

BTW. jag skulle inte brista ut i tårar om hon ramlade. Så Elias667 inlägg inkluderar inte mig heller. Försök i framtiden att inte inkludera 14417 personer i dina inlägg så blir det mindre motsättningar.

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
623045
May 17, 2004 - 11:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Exakt, det är så jag också tycker, du tog orden ur min mun. Så fort en brud är "här" så blir vissa helt över-kåta!

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
623051
May 17, 2004 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja, men ta mig inte helt fel. Visst är det kul att det kommer ltie tjejer inom motorsporten, men allt detta "WOW en tjej!" snacket sabbar ju stämningen lite.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623055
May 17, 2004 - 11:42 pm
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote:
BTW. jag skulle inte brista ut i tårar om hon ramlade. Så Elias667 inlägg inkluderar inte mig heller. Försök i framtiden att inte inkludera 14417 personer i dina inlägg så blir det mindre motsättningar.

Jag har ju lagt till en del om det nu... men jag ska vara försiktigare i framtiden. Det börjar bli smärtsamt tydligt att man i detta forum tar alla ordagrannt och dödsallvarligt.

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
623064
May 17, 2004 - 11:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=.doedels] BTW. jag skulle inte brista ut i tårar om hon ramlade. Så Elias667 inlägg inkluderar inte mig heller. Försök i framtiden att inte inkludera 14417 personer i dina inlägg så blir det mindre motsättningar.

Jag har ju lagt till en del om det nu... men jag ska vara försiktigare i framtiden. Det börjar bli smärtsamt tydligt att man i detta forum tar alla ordagrannt och dödsallvarligt.

Jo, men det kasnke bara är för att man är trött 😉
Men jag tycker det är lite fjolligt att ens påstå att folk på riktigt skulle brista ut i tårar om hon ramlade ... du kanske förstår att det låter rätt patetiskt ?

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
623065
May 17, 2004 - 11:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaja, det är bra så. Ska vi avsluta denna diskution nu kanske och så säger alla grattis och gratulerar henne!

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623083
May 17, 2004 - 11:55 pm
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote:

Satans upphetsade alla blir när det kommer en tjej på tal, det är ju nästan pinsamt ... Precis som om ni inte varit ute de senaste året. Det räcker med att gå till närmsta snabbköp så hittar du mycket finare urval.
Testa, men tejpa upp drulen innan ni går hemmifrån så ni inte får en glasstrut petande rakt ut av en liten dos verklighet.

Det där sista var bara löjligt. Helt ärligt, VAD FAEN vet du om någon annans utevanor här? Det hela börjar likna det klassiska "min pappa är starkare än din pappa" scenariot men kom faen inte och börja påstå att bara för att man ger en tjej en komplimang så behöver det betyda att man själv ska ha svårt att skaffa tjejer (för jag har alldeles säkert mycket enklare för det än du*). Det är ju så jävla ingrott så det är bizarrt! Prova istället själv att ge ett par spontana uppmuntrande ord till någon nån gång. Det skadar inte dig men det kanske uppskattas av andra eller? Jag ser inte att jag förlorar något på att vara lite trevlig så jag kommer fortsätta med det. Men visst jag ska tona ned på mina överdrifter och min ironi så du slipper läsa mellan raderna... för det vore väl alldeles för mycket begärt.

Det där är ungefär lika givande som att börja skriva "och", "intresse" i alla trådar där någon glatt vill dela med sig av en trevlig upplevelse.

*Säg inte att du inte reagerade på det jag skrev där, och kände dig orätt påhoppad av någon som inte vet något om dig eller ditt liv. Och dessutom tyckte att personen i fråga borde ge faen i alla komma på kvicka kommentarer om folk han inte vet något om, vilka för allt han vet kan kommit direkt från sängen innan de postade här. Sen om jag skrev det för att föra fram min poäng eller menade det får du själv fundera på.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623085
May 17, 2004 - 11:57 pm
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote:
Jo, men det kasnke bara är för att man är trött 😉
Men jag tycker det är lite fjolligt att ens påstå att folk på riktigt skulle brista ut i tårar om hon ramlade ... du kanske förstår att det låter rätt patetiskt ?

Jag använder ett rätt färgstarkt språk både i tal och språk. Meningen kanske kommer fram lite bättre i tal dock; i och med glimten i ögat och kroppsspråket å allt sånt 😉

Aja, puss å kram på er alla nu, håller med festis: "Back to topic..." nu får jag sluta skjuta upp läxorna (dags att läsa hamlet :cy: ).

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
623089
May 18, 2004 - 12:08 am
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote:

Det där sista var bara löjligt. Det hela börjar likna det klassiska "min pappa är starkare än din pappa" scenariot men kom faen inte och börja påstå att bara för att man ger en tjej en komplimang så behöver det betyda att man själv ska ha svårt att skaffa tjejer (för jag har alldeles säkert mycket enklare för det än du*).

Vilket skämt! du säger ju emot dig själv. "det börjar likna dethär min pappa är starkare är din ... och bara så du vet har jag lättare än dig att skaffa fram tjejer"
Jag menar du hör väl själv?

Det är ju så j**la ingrott så det är bizarrt! Prova istället själv att ge ett par spontana uppmuntrande ord till någon nån gång. Det skadar inte dig men det kanske uppskattas av andra eller?

Ärligtalat tror jag inte någon på riktigt uppskattar sånt där patetiskt drammel. Du kanske får höra "Ooo va gulligt, omtänksamt" med mera men egentligen kan ingen se det som en "uppmundrande spontan kommentar."

Men visst jag ska tona ned på mina överdrifter och min ironi så du slipper läsa mellan raderna... för det vore väl alldeles för mycket begärt.

Ja det får du göra för jag ser verkligen ingen som helst ironi i något av dina inlägg. Möjligvis ett och annat tarvligt försök

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623091
May 18, 2004 - 12:11 am
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote: [quote=Elias667]

Det där sista var bara löjligt. Det hela börjar likna det klassiska "min pappa är starkare än din pappa" scenariot men kom faen inte och börja påstå att bara för att man ger en tjej en komplimang så behöver det betyda att man själv ska ha svårt att skaffa tjejer (för jag har alldeles säkert mycket enklare för det än du * ).

Vilket skämt! du säger ju emot dig själv. "det börjar likna dethär min pappa är starkare är din ... och bara så du vet har jag lättare än dig att skaffa fram tjejer"

HAHAHAHAH LÄS POSTEN IGEN!!!

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
623094
May 18, 2004 - 12:14 am
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote:

Det är ju så j**la ingrott så det är bizarrt! Prova istället själv att ge ett par spontana uppmuntrande ord till någon nån gång. Det skadar inte dig men det kanske uppskattas av andra eller?

Ärligtalat tror jag inte någon på riktigt uppskattar sånt där patetiskt drammel. Du kanske får höra "Ooo va gulligt, omtänksamt" med mera men egentligen kan ingen se det som en "uppmundrande spontan kommentar."

Men visst jag ska tona ned på mina överdrifter och min ironi så du slipper läsa mellan raderna... för det vore väl alldeles för mycket begärt.

Ja det får du göra för jag ser verkligen ingen som helst ironi i något av dina inlägg. Möjligvis ett och annat tarvligt försök

Till det första: Tur att jag inte skrev det till dig då 😉 Dessutom är det väl upp till personen i fråga om de uppskattar det eller inte, jag vill bara föra frma min åsikt. Och eftersom jag stor sannolikhet aldrig mera kommer se/tala med peronen i fråga har jag inget emot att lämna den med ett vänligt ord. Klart jag inte kör den taktiken på krogen... jag är trevlig, inte dum 😀 Man måste tänka på målet också... inte bara medlena.

Till det andra: Det gör du rätt i, men jag tog ironi bara som ett exempel. Finns alldeles för mycket torrbollar här som inte gör nått annat än leta igenom trådar efter en anledning att quota någon och starta massa löjliga disskussioner över saker som misstolkad ironi.

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
623095
May 18, 2004 - 12:19 am
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=.doedels][quote=Elias667]

Det där sista var bara löjligt. Det hela börjar likna det klassiska "min pappa är starkare än din pappa" scenariot men kom faen inte och börja påstå att bara för att man ger en tjej en komplimang så behöver det betyda att man själv ska ha svårt att skaffa tjejer (för jag har alldeles säkert mycket enklare för det än du * ).

HAHAHAHAH LÄS POSTEN IGEN!!!

HOHO, nu tror du att du kom på nåt där, försökte undvika dina misstag med ett försök till en "dold" stjärna.

Faktum är att jag läste det där med den satans * innan jag skrev inlägget, men jag tänkte inte ta upp det eftersom jag trodde det var av misstag du sa emot dig själv två gånger på ett inlägg.

Och var sed du att jag blir påhoppad ?
Jag känner mig inte det minsta antastad eller påhoppad, jag förtydligade bara att hela "min pappa" saken är ännu ett tecken på patetisk idioti.
Jag ser då ingenstans att jag skall ha blivit påhoppad, är det någon som ser det?
Jag svarade bara i alla enkelhet på ditt inlägg.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 142
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL