January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Va fasiken har hänt här då medan jag sov?
Knappast jag orkar läsa igenom,, lämnar nu den här tråden å din dotter åt sitt öde.. Hon hittar säkert nån hälften så bra som mig, bli nöjd å lever lycklig i alla sina dagar...
Du var inte lite morsk du
Hennes Crotch rocket går nog snabbare än din organiska version 😀
February 12, 2002
CoLiC wrote:
Du var inte lite morsk duHennes Crotch rocket går nog snabbare än din organiska version 😀
Du skulle bara veta..
Är du beredd att sattsa pengar på det?
ps. tjuvkikade lite i tråden, så helt åt sitt öde har jag inte lämnat den,, känner ett visst moraliskt ansvar juh... ds.
July 3, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Spindel]Rätta mig om jag har fel men, måste man inte vara 18 år för att köra motorcykel? Eller kör hon en fjantig lättmotorcykel?
125a BRUKAR vara lätt motorcykel, prova att läsa länken nästa gång 😉
Oj, va fasiken... kollade ju bara på bildern apå henne 🙄
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skulle inte vara den första flickan jag omvänt..
F.ö. Kan bara gratulera, om man fortfarande får göra det för alla präktiga j**lar här verkar vara. Keep up the good work 😀
Håller väl på veta hur jag är,, ta det med en nypa salt,, kanske lite peppar också..
January 4, 2001
Jävlar vad mycket jidder det är i denna tråden då.
Nu får ni allt ta och sluta spamma grabbar, ni sitter på tok för mycket vid datorerna märks det, annars hade ni inte blivigt eld och lågor över en bild på en söt tjej.
Skulle min lillasyster som fyller 17 i år börja åka roadracing, ja, då skulle min far vara helt extas, då han själv har tävlat i det... 🙂
Grattis till framgångarna, hoppas det fortsätter gå lika bra för dig...
btw, fan, måste ta mc-kort nu alltså.
July 13, 2002
Coore wrote:
Skulle min lillasyster som fyller 17 i år börja åka roadracing, ja, då skulle min far vara helt extas, då han själv har tävlat i det... 🙂
.
Faen va softa farsor ni har då, min läser vetenskapstidningar och sitter på cafén 😀 Han skulle bli glad om jag tog någon kurs på kth för skojs skull.
February 11, 2004
Blaxxor wrote:
Finns inte så mycket annat att göra i Vargön 😉 Hehe 😛Ne men allvarligt så har jag övat en hel del. Skulle nog kunna cykla längre med en bättre cykel för den jag har har lite skevt bakhjul så man kan inte bromsa så fint som man vill.
Har för övrigt en polare som cyklade lite över 2 mil på bakhjulet för ett par dagar sen 😉 Mätte upp med cykeldatorn bredvid honom hela vägen 😀 Då blir man impad kan jag säga 😉
GAH ! *tappar hakan*
Hur lång tid tog det ?
en annan klarar knappt 20 meter =D
btw vad har du för cykel ?
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skulle inte vara den första flickan jag omvänt..
Till vänsterlebbar då eller? [Image Can Not Be Found]
F.ö. Kan bara gratulera, om man fortfarande får göra det för alla präktiga j**lar här verkar vara. Keep up the good work 😀
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Fast de har iofs varit lesbiska men det är ju nästan samma dilemma.. :-k Kanske dags att lägga ner för dagen nu? Började spåra ut lite från topic.. 🙄
1 Guest(s)