July 13, 2002
Hur snabbt går en 125cc? Körde nån cross nån ggn de sa var 125cc nått, fast var i skogen så jag försökte mig inte på nått race. Är inte så bra på det dära... kör bara sönder mina kusiners hojar på somrarna i norrland, och kollar sedan på när de lagar dem 😉
Visst säger man cc efter siffran? Är väl nått med motors volym eller? Upplys den vilsna stockholmaren nu... faen skämmigt att inte kunna sånt hära :bok:
February 12, 2002
Elias667 wrote: Hur snabbt går en 125cc? Körde nån cross nån ggn de sa var 125cc nått, fast var i skogen så jag försökte mig inte på nått race. Är inte så bra på det dära...
Visst säger man cc efter siffran? Är väl nått med motors volym eller? Upplys den vilsna stockholmaren nu... faen skämmigt att inte kunna sånt hära :bok:
En 125a cross går inte så där jätte fort,, typ kring 70-90, för de är ju ganska nerdrevade..
En normal landsvägare 125a gör väl kring 130-160..
Ja.. Cubikcentimeter,, 0.125 liter.. Maffigt... 😉
July 13, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
En 125a cross går inte så där jätte fort,, typ kring 70-90, för de är ju ganska nerdrevade..
En normal landsvägare 125a gör väl kring 130-160..Ja.. Cubikcentimeter,, 0.125 liter.. Maffigt... 😉
Det är ju en del 😀 Knappt kört 160 med bil... legat runt närmare hundra några gånger på moppar... på landsvägar. Var lite småmysigt 😀
5 Guest(s)