February 26, 2003
oooooooh vad man saknar sin c64 ibland, det var ju helt underbart när man satt där med sin bandstation o laddade spel i 20 min. för att få "load error" som meddelande 😉
jo men det ska börjas i tid jag tror jag var 7år när jag fick en Texas Instruments (model-nånting)... (1982)
January 5, 2003
June 11, 2001
Det finns två viktiga regler när man har barn och dator i hemmet:
1. Låt inte barn under 3 år vistas för lännge framför datorn, bildskärmens strålning kan vara extra farlig. Inte bevisat ännu, men alltid bra att vara försiktig.
2. Börja spara nu, så att du köpa den där värstingmodellen till deras 10-årsdag. Annars får du inte ha din maskin för dig själv. 🙂
February 26, 2002
Asså min grabb är 2,5år, han kan knappt prata, men han kan sätta i en ny film i videon, snabbspola reklamen, och sen spola tillbaks bandet och sätta i nästa. När jag var så liten var videon typ precis uppfunnen, man undrar ju vad allt ska leda till ibland...
Men jag är tveksam till att han ska få spela våldspel, det kan inte vara bra att lära sig döda innan man kan torka sig själv i arslet... 😕
October 28, 2002
vilka jävla schyssta farsor det finns!!
min käre far förbjuder mig till allt som är roligt eller bekvämt!! (i princip..)
fel o trycka på ungarna era lite sånt lek och lär spel?? dom blir säkert kreativa o så senare då..
då kan dom ju börja lire alla andra schyssta spel när dom blir äldre 8)
1 Guest(s)