May 11, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Plexan: Ohh jea, att den äter upp mina 250 hästar...
Låda byter man lite då och då... 🙁
Men ärligt! 250 hk i en saab 900 känns inte som 250 hk i t.ex. en golf IV GTi. Jag har åkt i en saab med 240 hk och tyckte att Golf IV med 220 gick bättre.. Tänk då på att bilarna väger nästan lika mycket (Golf IV 5-d är tung!). Men det var kanske lådan som inte kunde skicka över kraften i hjulen kanske..
jaja.. du får väl fortsätta leva i din drömvärld med dina polare i SAAB Turbo Club!
May 11, 2003
Gueno wrote: [quote=Plexan]Om jag måste bevisa saker så kom ner till malmö en onsdag så får vi se! 8)
Men.. lolbarn. 😛
Tror du verkligen att en Golf framkraffsare åker kringlor kring en bil med 5,8 liters V8:a?
Aja.. det är din fantasi å jag vill nog inte förstöra den. 🙄
Jag vet att den spöar min golf men å andra sidan hade mina polare och jag spöat upp dig för att komma ner med en ragga-bil! 😀
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]För övrigt så backar jag upp Gueno...
STOPPA PRESSARNA!! 😮
Jag har INTE hotat honom på någe vis.
Plexan wrote: Jag vet att den spöar min golf men å andra sidan hade mina polare och jag spöat upp dig för att komma ner med en ragga-bil! 😀
Det hinner ni inte. [Image Can Not Be Found]
May 11, 2003
Gueno wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]För övrigt så backar jag upp Gueno...
STOPPA PRESSARNA!! 😮
Jag har INTE hotat honom på någe vis.
Plexan wrote: Jag vet att den spöar min golf men å andra sidan hade mina polare och jag spöat upp dig för att komma ner med en ragga-bil! 😀
Det hinner ni inte. [Image Can Not Be Found]
Eller hur.. bevisa det då! :blink:
May 11, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Plexan: Bråka inte, Gueno kör över dig 😉
Efter att jag har kört över dig eller?
Gueno: vem tror du att du är? Jag kan också skryta om min fars Volvo.. Känns inte lönt att bevisa något för någon som bara sitter framför datorn hela dagarna med tummen mitt i näven..
Ledsen att jag behövde dra upp all sanning på en gång, men så är livet.. :bok:
November 4, 2001
Plexan wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Plexan: Bråka inte, Gueno kör över dig 😉
Gueno: vem tror du att du är? Jag kan också skryta om min fars Volvo.. Känns inte lönt att bevisa något för någon som bara sitter framför datorn hela dagarna med tummen mitt i näven..
Snarare personangrepp än sanning...
Verkar vara många som har problem med bimmers, "min kusins kompis hade en helt original ford fiesta den spöade en m5, han måste känt sig dum som lagt så mycket på sin bil som ändå för stryk av en liten fiesta"...
Varför alltid sånna historier om bimmers och inte om några andra sportbilar? Något underliggande hat som alla non-bmw ägare har (inkl. poliser)...
October 22, 2002
chrippaz wrote: [quote=Plexan][quote=[Gamepredator] Sulan]Plexan: Bråka inte, Gueno kör över dig 😉
Snarare personangrepp än sanning...
Verkar vara många som har problem med bimmers, "min kusins kompis hade en helt original ford fiesta den spöade en m5, han måste känt sig dum som lagt så mycket på sin bil som ändå för stryk av en liten fiesta"...
Varför alltid sånna historier om bimmers och inte om några andra sportbilar? Något underliggande hat som alla non-bmw ägare har (inkl. poliser)...
Vadå? Jag backade ifrån en m5 med min gamla rostiga passat 82:a. Diesel var de också. Fast den var ju inte helt orginal, de var ju lättad pga all rost..
😀 😀
4 Guest(s)