April 20, 2002
Hehe....dom e underbara tjejerna....när dom håller tyst....hehe.
Köp henne en dildo så blir hon glad.....men köp en MED vibrator.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
May 23, 2001
Hon kände sig väl uppskattad 🙄
Försover sig gör man när man inte ska göra något speciellt eller det man ska göra är så j**la tråkigt att man inte bryr sig och därmed vill försova sig, i alla fall fungerar jag så, du får väl förklara för flickvännen att du fungerar annorlunda :bgrin:
January 13, 2002
Det är ju helg snart. måste ringa henne ikväll, snacka lite, be lite om förlåtelse...och säga att vi får träffas imorgon istället. Men grejjen är den att jag hade blivit en halvtimme försenad totalt om hon inte sagt att jag inte skulle komma när jag ringde henne, jag frågade lite diskret varför och hon sa "det är lungt", sen "du är ändå trött". Tro fan att jag är trött, har ju precis vaknat, var ju vaken från 0630-0340 igår! Men det är jag som är mannen, jag som får följa min kvinnas lag...kvinnor.... :bok:
December 20, 2001
August 16, 2001
February 9, 2002
Jamen herregud, vad är det för fel på dagens ungdom egentligen!!!!????
Vicken jädrans toffel du är!! MEEEEEEEEEEEEES!!!
(nä, inget personligt påhopp, försöker bara vara sådär grabbigt hård som tuffa ponkar ska vara i såna här situationer)
Hehe, gillade kärlekens tidslinjer 😀
August 16, 2002
Tintin wrote: Hehe....dom e underbara tjejerna....när dom håller tyst....hehe.
Köp henne en dildo så blir hon glad.....men köp en MED vibrator.
precis... jag kan tipsa dig om ett asbra voltmod till det som inkluderar ett bilbatteri... den kommer vibrera lika snabbt som en scsi hårddisk...
1 Guest(s)