March 5, 2002
Vad tycker ni? Bli gärna medlemmar, om ni gillar/håller på med gamla datorer, konsoller, handhelds osv 🙂
Gimme feedback!
OBS! Helt nystartad, jag är flummig på detta (än) 🙂
February 4, 2002
March 5, 2002
LJunkan wrote: lite fattig sida, släng in lite mer grafik, få färgerna att flyta samman på någe sätt eller använd en list, du kan ju alltid photoshoppa fram nåt snyggt 🙂 int så svårt 😛
Annars verkar det ju funka fint, forumet o så. 😀
hehe jo jag vet att den suger, men nu försöker jag mest fixa forumet 😉
February 4, 2002
March 17, 2002
Vad tycks om mitt forum då?
Oldschool member since 2002.
June 30, 2001
Eftersom det verkar vara tillåtet kan jag ju göra ännu mer reklam för mitt forum
November 26, 2002
Mathias wrote: Eftersom det verkar vara tillåtet kan jag ju göra ännu mer reklam för mitt forum
nu vet jag inte vad du har skrivit innan som har blivit klassat som reklam, men hursomhelst är det skillnad på vad han skrev innan (han ville ha feedback) och det du skriver nu.
June 30, 2001
Öwall wrote: [quote=Mathias]Eftersom det verkar vara tillåtet kan jag ju göra ännu mer reklam för mitt forum
nu vet jag inte vad du har skrivit innan som har blivit klassat som reklam, men hursomhelst är det skillnad på vad han skrev innan (han ville ha feedback) och det du skriver nu.
Det var inte jag som skapade. Det var en medlem på mitt forum som skrev samma sak som står i den här tråden.
November 26, 2002
Mathias wrote: [quote=Öwall][quote=Mathias]Eftersom det verkar vara tillåtet kan jag ju göra ännu mer reklam för mitt forum
Det var inte jag som skapade. Det var en medlem på mitt forum som skrev samma sak som står i den här tråden.
njae, inte exakt.
där stod det bara "ett annat bra forum"
här ber han faktiskt om feedback, det är lite skillnad (anser jag)
1 Guest(s)