September 16, 2002
Jag beställde nyligen en bunt grejer från Japan.
Bild 1 på det.
Bild 2 på det.
De bilderna är dock oviktiga.
Hur som helst. En av dessa saker var några små Pikmin figurer.
I lådan fann jag naturligtvis 5st små figurer, men även en spännande inplastad bit brun papp. Jag vände och vred på den länge och noga, för att se vad det kunde vara. Kanske kunde man veckla upp den och så var det en bild däri, eller kanske fanns det något annat syfte med den?
(Ni får ursäkta att plasten redan är bruten här.)
[Image Can Not Be Found]
Än hur mycket jag tittade så kunde jag inte lista ut vad dess makabra syfte var. Det är trots allt japanesare vi har att göra med nu, så det kan vara vad som helst. Kanske blir den en robot när den utsätts för luft?
Jag öppnade ivrigt plasten.
[Image Can Not Be Found]
Nej...
Det var bara en helt vanlig brun pappbit inplastad som var stoppad i Pikmin lådan.
Varför? 😕
September 16, 2002
CasO wrote: :bgrin: ser rejält konstigt ut det där, provat posta det på nått japansktforum?
offtopic fråga: vart beställde du grejzen och hur mycket fick du liksom pejja totalt?
Nej, jag är inte på så många Japanska forum. 😛 Jag har som lite problem med kanji. 😉
Och jag beställde från Lik-sang.com och det kostade 6-700:- totalt.
Nomic wrote: Hur i h*****e orkar du göra en tråd om detta?
Kan du citera mig, på den delen där jag klagar?
October 31, 2003
Här finns svaret: http://www.plyrics.com/lyrics/.....tline.html
snyde wrote: Hehe, det är väl nån lagerknegare som vill skoja lite med dig. Själv brukar jag skriva roliga saker i stil med "Glad påsk!" (vid påsk) och "2-0 till gnaget!" (paket till filialen i Göteborg) på kartongbitar och lägga ner i lådorna ibland.
En kille på fabriken gjorde en liknande sak och höll på att få sparken..
Vi packade nitrat i småsäck(40Kg) som lades i fina travar på pall.
Killen stack ner ett nummer av Aktuell Rapport mellan säckarna..
Dessvärre skulle den sändningen till Saudiarabien..
Blev ett helsickes liv..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)