September 16, 2002
Kr4Ntz wrote: Som rutinerad lagerarbetare kan jag nog hĂ„lla med om att det Ă€r för utfyllning. Ăven fast den Ă€r liten, men kartongen var vĂ€ll inte sĂ€rskilt stor heller kanske.
Sen varför man plastar in den förstĂ„r jag inte? đ
Utfyllnad?! NÀedu, det Àr för att göra det tyngre och öka fraktkostnaden! :burn:
Och plasten Ă€r vĂ€l bara för att Ă€n vad de gör, ska de göra ordentligt! đ
Eller sÄ Àr det min Kaktus/Lime Cider som talar.
Nej, det Àr det inte.
October 7, 2003
Kizo wrote: [quote=Kr4Ntz]Som rutinerad lagerarbetare kan jag nog hĂ„lla med om att det Ă€r för utfyllning. Ăven fast den Ă€r liten, men kartongen var vĂ€ll inte sĂ€rskilt stor heller kanske.
Sen varför man plastar in den förstĂ„r jag inte? đ
Utfyllnad?! NÀedu, det Àr för att göra det tyngre och öka fraktkostnaden! :burn:
Och plasten Ă€r vĂ€l bara för att Ă€n vad de gör, ska de göra ordentligt! đ
Eller sÄ Àr det min Kaktus/Lime Cider som talar.
Nej, det Àr det inte.
hah ja dem blĂ„ste dig. Japaner Ă€r vĂ€ll perfektionister allihop sĂ„ klart det ska vara inplastat och fint đ
btw, spara cidern till studentveckan istĂ€llet đ
January 5, 2002
ilg@dd wrote:
En kille pÄ fabriken gjorde en liknande sak och höll pÄ att fÄ sparken..
Vi packade nitrat i smÄsÀck(40Kg) som lades i fina travar pÄ pall.
Killen stack ner ett nummer av Aktuell Rapport mellan sÀckarna..
DessvÀrre skulle den sÀndningen till Saudiarabien..
Blev ett helsickes liv..
Lite opassande kanske đ Nej, sĂ„nt dĂ€r gör man ju bara nĂ€r det rör sig om interna försĂ€ndelser, inte till kunder.
September 16, 2002
Mazda282 wrote: Jag vet svaret. Japan försöker lösa problemen med sopbergen genom att i varje paket som lĂ€mnar Japan lĂ€gga in lite skĂ€rp, och för att vi ska gĂ„ pĂ„ det sĂ„ plastar de in skrĂ€pet sĂ„ att vi tror det tillhör produkten vi köpt. Enkelt! đ
DÄ borde kineserna kunna lösa sitt överbefolkningsproblem pÄ samma sÀtt! :bgrin:
May 19, 2003
Kizo wrote: [quote=Mazda282]Jag vet svaret. Japan försöker lösa problemen med sopbergen genom att i varje paket som lĂ€mnar Japan lĂ€gga in lite skĂ€rp, och för att vi ska gĂ„ pĂ„ det sĂ„ plastar de in skrĂ€pet sĂ„ att vi tror det tillhör produkten vi köpt. Enkelt! đ
DÄ borde kineserna kunna lösa sitt överbefolkningsproblem pÄ samma sÀtt! :bgrin:
Haha!
"Oh yes, mina Pikmins! Och en.. en liten kines! Yay!" :)R
September 16, 2002
Black_light wrote: Det fanns sĂ€kert nĂ„tt mind-control virus pĂ„ pappret som nu spridit sig, sĂ„ nu kan japanerna kontrollera alla som blivit smittade, och fler fortsĂ€tter att bli smittade... Tack sĂ„ vĂ€ldigt mycket för vĂ€rldens undergĂ„ng Kizo.... đ
Nemas. Bara synd att behöva betala frakt för det.
3 Guest(s)