September 14, 2001
Fin men slö! 😉 Lite chip o grejer så har du en riktigt kul bil, men i orginalutförande så hänger dom inte ens en orginal 200hk Saab 9000Turbo.
Skulle jag köpa mej en bil i det utförandet så vet jag faktiskt inte vilken av Mitsu Evon eller Subarun jag skulle välja. Mitsun har inte så snygg lack på de jag sett.
April 18, 2003
Dreamspace wrote: Fin men slö! 😉 Lite chip o grejer så har du en riktigt kul bil, men i orginalutförande så hänger dom inte ens en orginal 200hk Saab 9000Turbo.
Skulle jag köpa mej en bil i det utförandet så vet jag faktiskt inte vilken av Mitsu Evon eller Subarun jag skulle välja. Mitsun har inte så snygg lack på de jag sett.
Med tanke på säsongen just nu så var det där ett kraftigt uttalande=)
Hmm, jag ska köpa jag ska köpa...bla bla..
Vafan, snyter ni pengar ur näsan??
En annan har knappt råd att hålla sin gammelvolvo igång p.g.a alla skatter och avgifter..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
ilg@dd wrote: Hmm, jag ska köpa jag ska köpa...bla bla..
En annan har knappt råd att hålla sin gammelvolvo igång p.g.a alla skatter och avgifter..
Om man jobbar natt, blir allmänt asocial, kan ej träna någon lagsport och träffar mindre folk. Då får man också högre lön, har ca: 8-10k kvar efter hyra, el, telefon och ett lån. Dessutom så bor jag själv så jag har bara mig själv att bry mig om.
Sen så beror det ju på vad man proiriterar... Sen känns det lite som att den kända svenska avundsjukan tittar fram ibland....
September 5, 2001
fisken wrote: [quote=ilg@dd]Hmm, jag ska köpa jag ska köpa...bla bla..
Om man jobbar natt, blir allmänt asocial, kan ej träna någon lagsport och träffar mindre folk. Då får man också högre lön, har ca: 8-10k kvar efter hyra, el, telefon och ett lån. Dessutom så bor jag själv så jag har bara mig själv att bry mig om.
Sen så beror det ju på vad man proiriterar... Sen känns det lite som att den kända svenska avundsjukan tittar fram ibland....
Grattis till en svinschysst kärra!
Ibland? Den tittar fram ganska ofta, man får inte ha sina grejor ifred! 🙄
Priset är ovesäntligt vad betalar du i försäkring? L/mil?
Var nära på att köpa en Impreza men avstod pga av försäkringen så provkörde jag en WRX STi 02:a förraåret och oj, vilken bil!
October 22, 2002
hawkie wrote: [quote=fisken][quote=ilg@dd]Hmm, jag ska köpa jag ska köpa...bla bla..
Grattis till en svinschysst kärra!
Ibland? Den tittar fram ganska ofta, man får inte ha sina grejor ifred! 🙄
Priset är ovesäntligt vad betalar du i försäkring? L/mil?
Var nära på att köpa en Impreza men avstod pga av försäkringen så provkörde jag en WRX STi 02:a förraåret och oj, vilken bil!
Går att köra på 1-1,2 l/M om man kör lite lugnt. Fast vem kör lugnt? 🙄
Försäkringen är ju inte lika rolig sak, men jag överlever 😛
July 4, 2003
Åkte med en GT på 280 HK förra vintern här utanför på isen. Fy satan vilket drag!! och ljudet ifrån dumen är ju så skönt!!
Subaru är en av mina favoritbilar helt klart. Skulle gärna äga en sådan sedan när körkortet ligger i handen. Eller en Mitsu EVO 1-3 eller 6 om man ska ha lekbil.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
October 22, 2002
Gueno wrote: [quote=fisken]Går att köra på 1-1,2 l/M om man kör lite lugnt. Fast vem kör lugnt? 🙄
Försäkringen är ju inte lika rolig sak, men jag överlever 😛
Hmm.. det tycker jag är lite mycket.
Men va gör det när man har 4WD hela tin? 😀
Å ljudet...
[Image Can Not Be Found]
Antar att du syftar på dina beemers bakhjulssladdar. Du ska veta att 4hjulssladda är dubbelt så kul. 2 hjul till som driver = dubbelt så kul 😛
2 Guest(s)