May 11, 2003
MrWeizel wrote: [quote=wiero][quote=Zeth]Med tiden försvinner kylmediet i form av kondens.
Var tar det vägen då, det är ett slutet system.
läs igen...
den ser helt klart bra ut, men är där inte TURBO?!?!
en SAAB utan turbo är ju som en Ferrari utan V12a :cy:
Är det något fel på en Ferrari med en V10a då??? 🙄
Jag håller med med det SAAB o turbo.. Det skall finnas, är typ SAABs signum att stoppa dit hjälpandning på motorn.
sälj bilen och köp en japse eller en tysk.. 8)
January 23, 2002
Plexan wrote: [quote=MrWeizel][quote=wiero][quote=Zeth]Med tiden försvinner kylmediet i form av kondens.
Var tar det vägen då, det är ett slutet system.
läs igen...
den ser helt klart bra ut, men är där inte TURBO?!?!
en SAAB utan turbo är ju som en Ferrari utan V12a :cy:
Är det något fel på en Ferrari med en V10a då??? 🙄
Jag håller med med det SAAB o turbo.. Det skall finnas, är typ SAABs signum att stoppa dit hjälpandning på motorn.
sälj bilen och köp en japse eller en tysk.. 8)
För det första så fattar jag inte vad MrWeizels inlägg har å göra med kylmediet i ACn.
Sen ser jag som Plexan redan påpekat inget större fel på en Ferrari med mindre än 12 cylindrar, 360 Modena t.ex. har bara en V8.
mm, en 360 Challenge Stradale hade suttit fint :bgrin:
September 5, 2001
macrus wrote: [quote=[NH]Noddan]Riktigt nice hörrödu! Själv pluggar jag inför teoriprovet nu 😀
Vill ha en Mitsubishi Evo 6. Där snackar vi riktig bil 😛
Jag med, råtrimma och råstyla! Min drömbil.
Och den bilen är möjlig att få utan att vinna på lotto i framtiden. 😉
Alltså dom kostar ganska mycket dom dära EVO:n. Jag kollade på 2st från 2000/2001 båda hade rullat ca 5000mil allt orginal och endå ville dom ha 260k för en och 275 för den andra (TME). För dom pengarna får du en jävligt fin NSX, rullat lite mer men va fan, du äger ju en EVO med NSX om du inte ens kan köra bil?? =)
2 Guest(s)