September 5, 2001
Suizide wrote: Är den högerstyrd? En som jag känner köpte nyss en EVO 3 från England och dom tillverkades bara med högerstyrning.
Stämmer, Evo 1.2.3.4 och 5 finns bara högerstyrda.
Det finns delar för konvertering men det är exclusivt för rally förarna som jag har förstått det. Iaf, här kommer lite bilder till att börja med:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bilder modell större finns http://gallery.voodoo-people.c.....yan?page=6 och på sida 7. Får räcka tills jag har lite mer tid för bilder.
November 29, 2003
Delph1 wrote:
Moderator? Nej, du jag är inte moderator och jag hymlar inte med att jag tycker om kvinnor heller. Förstår inte riktigt hur det skulle vara skrämmande och de kvinnor som faktiskt hänger här på forumet har blivit härdade av alla andra. Jag riktar mig ju dessutom inte mot någon utan det var ju mest ett generellt uttalande.
Att prata om någontin vackert, kvinna som bil, som man inte vet hur den ser ut är väl lite halvt om halvt trist. Man har väl ett hum, men ändå vill man ju ser mer. Speciellt motorrummet på denna skulle jag vilja se.//Andreas
Okey, men du är iallafall med i NH-redaktionen.
Visst tycker om kvinnor gör de flesta här på NH.
Men tänkte mera på ditt sätt du sa det. Men nu hajjar jag. 🙂
September 5, 2001
Luxh wrote: Riktigt fin, speciellt den blå-silvriga topplockskåpan(eller vad det nu är) 😉
Måste också fråga, hur känns det att sitta på höger sida och köra? Blir det inte fel i huvudet när man ska växla och så?
@Delphi1 Tackar!
@Luxh Tackar, den är otroligt fin. Jag trodde inte mina ögon, detta är en 1992:a...inredningen ser helt ny ut. Mjo, det var lite konstigt i början.. har vant mig nu och 0-100 tiderna kapas varje gång. 🙂
January 28, 2003
Fyfan, nice bil. Inte riktigt min stil, men jävligt sköna och coola bilar. En skrämmande sak är dock att utvecklingen på 8 år till Evo VI i motorrummet utseendemässigt är typ minimal. Röd kåpa, annars samma text osv på motorn 😛
Verkar vara en jävla pärla du fått tag i, congo-rats!
Själva bilen går väl att bli avis på, men högerstyrning?? Nej tack..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)