April 9, 2001
Det var det här jag köpte den för, att navigera,dvs möjligheten att kolla gatunamn i de flesta städer i Europa, lägga upp waypoints, typ vart man skall iväg och shoppa, vart man bor någonstans, alla tunnelbanestationer, etc, och sedan låta telefonen sköta resten. Det finns allt som en vanlig GSM telefon har + allt som en GPS har.
Sen är det ju inte fy skam att det är gråskaledisplay till skillnad från dom stora och bästa *host* mobiltillverkarna.
Och ful, tja kanske det, men jag _använder_ min telefon, det är _ingen_ k-u-k-förlängare!
[ Detta Inlägg ändrades av: carnail den 2001-10-17 13:45 ]
August 22, 2001
On 2001-10-17 13:41, carnail wrote:
[Image Can Not Be Found]Det var det här jag köpte den för, att navigera,dvs möjligheten att kolla gatunamn i de flesta städer i Europa, lägga upp waypoints, typ vart man skall iväg och shoppa, vart man bor någonstans, alla tunnelbanestationer, etc, och sedan låta telefonen sköta resten. Det finns allt som en vanlig GSM telefon har + allt som en GPS har.
Sen är det ju inte fy skam att det är gråskaledisplay till skillnad från dom stora och bästa *host* mobiltillverkarna.Och ful, tja kanske det, men jag _använder_ min telefon, det är _ingen_ k-u-k-förlängare!
[ Detta Inlägg ändrades av: carnail den 2001-10-17 13:45 ]
Det sista är väl så sant, så sant...
May 28, 2001
On 2001-10-17 16:43, skiroy wrote:
Oboy..du verkar vara i behov av denna "lilla" pryl..
Lokalsinne verkar inte finnas inbyggt hos dej..bugg månne?[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-10-17 16:44 ]
Å vad ere för fel på att ha noll lokalsinne??? Säljv hittar jag knappt till sängen från badrummet, till badrummet från sängen ska vi inte ens tala om!
April 9, 2001
Piteå = 3087 km2 / 40 482 invånare (den 30 juni 2000)
Stockholm = 26 kommuner...jag orkar inte ens tänka på hur stort stor-stockholm är.
Och jag har väl bra "lokalsinne", fast bara där jag har varit förr (duh!), något som är lite svårare i en större stad (för att inte tala om alla städer man ska till men som man ännu inte varit i)
September 12, 2001
On 2001-10-17 18:26, p3t3r wrote:
On 2001-10-17 16:43, skiroy wrote:
Lokalsinne verkar inte finnas inbyggt hos dej..bugg månne?
Menar du att det skulle gå att köpa lokalsinne eller??:bash:
Haha..nää jag känner inte till nån butik som säljer lokalsinne däremot går det att "förbättra"..
April 9, 2001
Namn: Benefon ESC!
Site: http://www.benefon.com
Pris: Hos telia 7545:-
(vilket är ganska billigt för en telefon och gps med tanke på vad dom kostar styck)
Bra att ha för er som seglar oxo, finns sjökort så det räcker, men det har jag ingen nytta av.
April 9, 2001
On 2001-10-17 17:21, skiroy wrote:
Det har inte med att man bor i en större lr mindre stad att göra..nog har jag varit i 08-stan en hel del..Har många kompisar som bor där o fast dom bott där länge har en del fasligt svårt o hitta o veta var dom är..lokalsinne är ju inte helt fel o ha..
Ehhh, jo, jag har bott här i 2 år och jag kan ju givetvis bara dom ställen jag har varit på, hur ska det annars gå till? Jag är inte Saida, och om jag måste åka iväg till ett kundmöte som jag aldrig har varit hos förut så är det jävligt bra att ha. Bra oxo om du skall resa någonstans (semester odyl) och kan lägga in saker du vill besöka innan.
Förstår inte vad "dåligt lokalsinne" har med detta att göra? Du har tydligen inte varit i stockholm på andra ställen än turiststråket, dvs Drottninggatan / Kungsgatan.
2 Guest(s)