September 12, 2001
Milda makter..ge dej nu..det här lilla skämtet om lokalsinne var tydligen att trampa på en öm tå..
och jo..jag har haft en lgh på östermalm o nog har jag trampat runt en del på hojen.En kompis har jobbat som cykelbud så jag hängde med honom en hel del o det var ett suveränt sätt o lära känna stan..
För min del blir det inga som helst fler skämt om lokalsinne när en del verkar vara utan humorsinne..
April 9, 2001
On 2001-10-17 19:48, skiroy wrote:
Milda makter..ge dej nu..det här lilla skämtet om lokalsinne var tydligen att trampa på en öm tå..och jo..jag har haft en lgh på östermalm o nog har jag trampat runt en del på hojen.En kompis har jobbat som cykelbud så jag hängde med honom en hel del o det var ett suveränt sätt o lära känna stan..
För min del blir det inga som helst fler skämt om lokalsinne när en del verkar vara utan humorsinne..
Ähhh, nej då, inte har du trampat på nån tå inte, det är bara jag som gillar att skriva långa utlägg om saker och ting. Jag velade bara förklara att det är bra att ha hjälp när man ska dit man inte har varit förr, då hjälper inte lokalsinne 😀
1 Guest(s)