April 20, 2002
Ja tjejer skulle vara trevligt här men om de inte är intresserade så går det ju inte göra något åt och vore de intresserade skulle det vara fler här.
Vi får nog dras med varandra som det är...:-)
Och min mamma är bättre än de flesta pappor...=)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 17, 2001
Jag e ju redan en biaatch, räcker inte det åt er? Ska jag behöva lägga av mig min Tarzan (Som tjejen kallar honom) för er skull?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 20, 2002
HELIX wrote: Men jag är ju tjej ju!
fan vad trevligt om du är ärlig...
jag har själv flickvän, så jag är inte intresserad på det sättet... men jag tycker att diskussioner brukar bli mer mångsidiga om båda könen är representerade om... det är en av mina anledningar till att vilja ha mer flickor här...
sen tycker jag att det är sexigt med datorintresserade flickor...
tur att min flickvän inte är intresserad av såna här sidor... då skulle jag få skit för allt jag säger... 🙄
edit: nu fick man fingret av flickan för att man sitter för mycket vid datorn... 🙁 tycker att man ska ha kunna se lite bättre vilka som är tjejer och vilka som är killar så att man kan skaffa en som inte ger en fingret när man sitter vid burken... 😀
September 13, 2002
boogey wrote: edit: nu fick man fingret av flickan för att man sitter för mycket vid datorn... 🙁 tycker att man ska ha kunna se lite bättre vilka som är tjejer och vilka som är killar så att man kan skaffa en som inte ger en fingret när man sitter vid burken... 😀
att få fingret e bra.. bara de vet vart de skall stoppa det .. muuaahhahahahahahahaaaaa...
man kanske skulle ta & prata med farsan min.. har inte pratat med honom på 3 månader ungefär..
June 28, 2001
Jag har hittat lösningen på att slippa tjöta med föräldrarna,
har en polare som har nån fetish lr nått på äldre folk, hans föräldrar verkar tydligen inte räcka till, och mäniskan är ständigt ute efter uppmärksamhet.
så grabben kommer hit och kan sitta o tjöta i timmar med päronen, helt jävla suveränt. :rollsmile:
morsan har fått flipp och tänker högt hela jävla tiden och jag totalt ignorerar mäniskan, (inte på ett otrevligt sett ) hon är oxå en sån mäniska som behöver tjöta av sig jämt, :wide:
dom e jobbiga, själv dumpar jag typ 70% av all min skit på detta forumet, ni kan ju iaf välja om ni vill läsa det lr inte 🙄
July 19, 2001
boogey wrote: [quote=HELIX]Men jag är ju tjej ju!
fan vad trevligt om du är ärlig...
jag har själv flickvän, så jag är inte intresserad på det sättet... men jag tycker att diskussioner brukar bli mer mångsidiga om båda könen är representerade om... det är en av mina anledningar till att vilja ha mer flickor här...
sen tycker jag att det är sexigt med datorintresserade flickor...
tur att min flickvän inte är intresserad av såna här sidor... då skulle jag få skit för allt jag säger... 🙄
edit: nu fick man fingret av flickan för att man sitter för mycket vid datorn... 🙁 tycker att man ska ha kunna se lite bättre vilka som är tjejer och vilka som är killar så att man kan skaffa en som inte ger en fingret när man sitter vid burken... 😀
Hoppsan, jag råkade skriva tjejj.. Det ska ju stå kille ju :p
1 Guest(s)