November 16, 2002
asså seriöst finns det dator intresserade tjejer överhuvudtaget för utom dom som spenderar timmar frmför icq, msn, lunar, och PA etc
min låtsas syster spelar typ väldigt lite dataspel som cs,eq osv
men jag vetefan om jag vet en enda kvinna som pysslar med OC, moddning, spöa folk i prestanda, åker på fet lan som DH etc
håll hoppet uppe =)
June 20, 2002
HELIX wrote: [quote=boogey][quote=HELIX]Men jag är ju tjej ju!
fan vad trevligt om du är ärlig...
jag har själv flickvän, så jag är inte intresserad på det sättet... men jag tycker att diskussioner brukar bli mer mångsidiga om båda könen är representerade om... det är en av mina anledningar till att vilja ha mer flickor här...
sen tycker jag att det är sexigt med datorintresserade flickor...
tur att min flickvän inte är intresserad av såna här sidor... då skulle jag få skit för allt jag säger... 🙄
edit: nu fick man fingret av flickan för att man sitter för mycket vid datorn... 🙁 tycker att man ska ha kunna se lite bättre vilka som är tjejer och vilka som är killar så att man kan skaffa en som inte ger en fingret när man sitter vid burken... 😀
Hoppsan, jag råkade skriva tjejj.. Det ska ju stå kille ju :p
:arg:
finns det några tjejer här på forumet överhuvudtaget...???
mitt mål här i livet ska bli att söka efter flickor på NH´s forum...
hmmm... låter spm ett ganska trist liv... 🙁 🙂
October 9, 2002
June 20, 2002
Pulka wrote: Min flickvän spelar CS och är iaf lite insatt i OC och modd. Sitter ett lysrör i burken och hon bråkar helatiden om att höja FSB på sin celeron 😛 Hon har nyss flyttat så hon har inte fått igång sitt ADSL än men sen så ska jag säga åt hon att bli medlem här 😀 .
hehe...
min flicka är inte det minsta intresserad av datorer förutom svensson-sysselsättning... däremot är hon intresserad av design, så jag funderar på att lura in henne på modd... har försökt lura in samtalen på såna banor lite då och då och för tillfället verkar det lovande... 🙂
2 Guest(s)