June 24, 2002
Min router dog som sagt av blixten, det var för typ 3-4veckor sen.....så jag lämnade in den dit jag köpte den (gårdshuset)...där tog det en vecka innan dom sa att dom inte kunde fixa det(oprofficionellt). Dom skickade den tebax till D-Link sen har jag inte hört ett knyst från dom! Tycker det e dålig stil av dom, varför inte bara säja- D e fel på den, här får du en ny.
skulle vara LITE snabbare....aja just nu sitter jag på en sunkdatorn och hålls.....snyft.....nån mer somn har fått sin router förstörd?
August 7, 2001
ja, sånnadär företag kan vara lite roliga 🙂 jag har en kompis vars modem gick sönder. först lämnade han det till butiken där han köpte det, vilka skickade det till tillverkarens huvudkontor i sverige, som skickade det vidare till stället där dom tillverkades (i frankrike nån stans) sedan tillbaka till huvudkontoret i sverige och därefter till butiken. det tar lite tid när det skickas i så många led. hade dom haft lite bättre kommunikationer mellan sina kontor och säljarna så skulle dom ju kunna minska kostnaderna och tiden ganska mycket.
December 29, 2000
October 2, 2002
Den som inte vill bli dator lös ska nog dra ut kontakten...ja.
Om den går sönder (av en orsak kallad "inte dragit ut kontakten") så ska man inte i första taget skicka in den till företaget, utan du ska själv försöka lösa problemet...eler fråga en kompis osv.
Det sista man gör är att kontakta företaget. 🙂
1 Guest(s)