November 21, 2002
March 5, 2002
PaiN wrote: [quote=Gueno][quote=cgsimonsen]data chassi
Ett hårddisk hölje?
Kan bli väldigt svårt.
Hehe, att Gueno kunde vara så petig visste jag inte 🙂
Jag kan vara petigare 😛 *pekar på särskrivning* 😛
edit: slår mig själv på huvet, efter att ha glömt guenos signatur
August 12, 2003
mjo, dator chassi e väl ok, men får man göra det? o var finns det ritningar? jag vet ju fan inte ens hur min egen ser ut, måste göra hål o shit. nä, jobbigt värre...
tänkte göra nåt att ha under min andra hd, den ligger nu på en bok lr andra grejjer, får inte platts nån annan stans i burken, men en så grej e lite lätt o man får inge vidare betyg antar jag.
April 14, 2002
PaiN wrote: [quote=Gueno][quote=Fackamato]edit: slår mig själv på huvet, efter att ha glömt guenos signatur
Du min vän är aegd. [Image Can Not Be Found]
fakkmattan, du hade ju kunnat ta dig ur den situationen och hävdat att du pekade på särskrivning nr.1 "data chassi". 🙂
Dessutom heter det dator 😛
June 9, 2003
June 28, 2001
Aundrey wrote: det bästa är att använda svarven och göra ljusstakar. man tar en pinne och spänner fast den, sen sätter man igång svarven och och petar på pinnen med en sticka, så får man fina mönster, hur sköj som helst.
detdär var ju en jäkla bra ide'
gör några sådana så har du en komplett juluppsättning som du kan ge bort till släktingar osv.
February 10, 2003
gör ett svärd! tyvärr så får vi inte göra svärd på vår skola 🙁 får nöja mig med en kniv..
annars så skulle ju typ en katana vara det coolaste man kan göra.. sen så vässar du det i smyg 😉
går omkring å "choppar" på saker å ting i skolan 🙂
lr så gör du ett riktigt stort å tungt slagsvärd
September 13, 2002
gör en smörkniv.. det kan bli ett ganska stort projekt om man bara vill..
eller så gör man som jag, bytt ill syslöjd å smöra för brudarna. där kan man komma på ännu mera korkade projekt att göra, trebenta älgar med ett fastnålat horn, randiga maskar etc etc... :bgrin:
1 Guest(s)