Min syn på invandring invandrare.|Page 7|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Min syn på invandring invandrare.
denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
sp_UserOfflineSmall Offline
923703
July 20, 2005 - 1:33 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote:
1: Vad påstår jag, som jag inte har belägg för?

Du anger statestik, som ännu inte är publicerad. Du anger siffror om kostnaderna för invandringen, som är tagna ur luften. Du säger att Mohammed bevisligen var pedofil, galen och massmördare. Trots att du har blivit ombedd att komma med några som helst belägg för dessa påståendena, så vägrar du konsekvent att göra det.

C-J... wrote:
2: Jag har inga problem med att säga till folk, att jag anser att deras åsikter o bortförklaringar är patetiska & ogenomtänkta, jag är dessutom i min fulla rätt att så göra. Att däremot säga rakt ut "du är en j-a idiot, eller du är helt dum i huvudet", är en helt annan sak. Jag kommenterar oftast en persons åsikter, inte personen i sig, det är skillnaden mellan oss.

Skillnaden på idiot från lallare, yxskaft och dumstrut är ju milsvid....:roll:

C-J... wrote:
3: Att jag anser att Islam är en vidrig religion, fylld av fanatiker & sjuka hatiska människor står jag för. Vilka folkgrupper har jag kritiserat? Antar att du måste se utomnordiska invandrare som en specifik folkgrupp, om inte så har jag ingen aning vad du talar om.

Du dömde ju bara ut araber, nordafrikaner och sydamerikaner precis. Antingen har du minne som en vägglus, eller så är du direkt ointelligent.

C-J... wrote:
Du publicerade dem inte utan att jag först uppmanade dig till att så göra, det stämmer. Men det gick tydligen alldles utmärkt att hänvisa till dessa pm:s & gnälla om hur hemskt språk jag hade använt?? Jag sade redan då att det bara var kvalificerat fabricerat skitsnack, helt utan grund. Och gissa vad? Ingen här inne på forumet har kommenterat mina pm:s, däremot har både dina inlägg & pm:s till mig blivit kritiserade, antar att det slog tillbaka rakt i ansiktet.

Av någon anledning tror jag att jag har en enklare framtid här på forumet än dig. Folk vet vem jag är, och trots att jag har gått i klinch med både den ena och den andre, så är jag fortfarande kvar. Kan det bero på att jag inte är en dyngspridare som du?

C-J... wrote:
Innan du kom in och svingade din moderatorskäpp så var diskussionen vettig & inga "hårda ord" förekom överhuvudtaget. Om debatten spårat ur, så kan du ta & vända fingret mot dig själv, och ingen annan.

Ibland undrar jag om det är din personlighetsklyvning eller ditt teflonminne som gör att du inte ens minns dina egna inlägg.........

C-J...
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 242
923774
July 20, 2005 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=C-J...] 1: Vad påstår jag, som jag inte har belägg för?

Du anger statestik, som ännu inte är publicerad. Du anger siffror om kostnaderna för invandringen, som är tagna ur luften. Du säger att Mohammed bevisligen var pedofil, galen och massmördare. Trots att du har blivit ombedd att komma med några som helst belägg för dessa påståendena, så vägrar du konsekvent att göra det.

C-J... wrote:
2: Jag har inga problem med att säga till folk, att jag anser att deras åsikter o bortförklaringar är patetiska & ogenomtänkta, jag är dessutom i min fulla rätt att så göra. Att däremot säga rakt ut "du är en j-a idiot, eller du är helt dum i huvudet", är en helt annan sak. Jag kommenterar oftast en persons åsikter, inte personen i sig, det är skillnaden mellan oss.

Skillnaden på idiot från lallare, yxskaft och dumstrut är ju milsvid....:roll:

C-J... wrote:
3: Att jag anser att Islam är en vidrig religion, fylld av fanatiker & sjuka hatiska människor står jag för. Vilka folkgrupper har jag kritiserat? Antar att du måste se utomnordiska invandrare som en specifik folkgrupp, om inte så har jag ingen aning vad du talar om.

Du dömde ju bara ut araber, nordafrikaner och sydamerikaner precis. Antingen har du minne som en vägglus, eller så är du direkt ointelligent.

C-J... wrote:
Du publicerade dem inte utan att jag först uppmanade dig till att så göra, det stämmer. Men det gick tydligen alldles utmärkt att hänvisa till dessa pm:s & gnälla om hur hemskt språk jag hade använt?? Jag sade redan då att det bara var kvalificerat fabricerat skitsnack, helt utan grund. Och gissa vad? Ingen här inne på forumet har kommenterat mina pm:s, däremot har både dina inlägg & pm:s till mig blivit kritiserade, antar att det slog tillbaka rakt i ansiktet.

Av någon anledning tror jag att jag har en enklare framtid här på forumet än dig. Folk vet vem jag är, och trots att jag har gått i klinch med både den ena och den andre, så är jag fortfarande kvar. Kan det bero på att jag inte är en dyngspridare som du?

C-J... wrote:
Innan du kom in och svingade din moderatorskäpp så var diskussionen vettig & inga "hårda ord" förekom överhuvudtaget. Om debatten spårat ur, så kan du ta & vända fingret mot dig själv, och ingen annan.

Ibland undrar jag om det är din personlighetsklyvning eller ditt teflonminne som gör att du inte ens minns dina egna inlägg.........

1: Nej jag kan förstå att du anser det, iomed att du inte tycker att en 50-årig man som gifter sig med en 6-åring & sedan har sex med henne vid 8 års ålder, är pedofili. Självklart är det fullkomligt normalt att en 52-åring har sex med en åttaåring 🙄 Ang siffrorna för vad invandringen kostar så skrev jag att siffor som hade nämts var omkring de beloppen jag lade fram, intre att det var säkra siffror. Efter det inlägget har det t.o.m kommit poster här som påpekat att denna summa skulle vara ännu större än den jag skrev, så helt fel ute kan jag knappast ha varit. Du säger att du har högskolepoäng i religion? Menar du på fullaste allvar att du inte fått lära dig att muhammed var en "warlord" som mördade både judar & kristna på löpande band, seriöst?

2: Kortfattat, ja!

3: Nordafrikaner & araber är till största delen muslimer & jag har redan sagt att jag inte litar på dem för fem öre & sydamerikaner ligger såpass långt ifrån oss både kulturellt & socialt att jag inte anser att jag kan lite på dem heller, speciellt inte när de är med & toppar brottsstatistiken här i Sverige (Chilenare är i topp om jag kommer ihåg rätt) samt att sydamerika som region tillhör de mest korrumperade & våldsamma i hela världen.

4: *skratt*....Nja, du tror inte att en del av anledningen är, att du är moderator här? På vilket annat forum som helst hade en moderator som slängt trut & betett sig som du gjort, blivit sparkad all världens väg, någon vidare förebild är du iaf inte. Oberoende vad du själv tror, så är det bara uppfriskande med människor som inte bara jönsar med den stora massan, utan som står upp för sina ideologier & åsikter, hur genomdumma de än må vara, och mig stör du egentligen inte det minsta, förutom att du borde völja dina ord lite bättre i vissa sammanhang.

5: Okej, ge mig då ett citat där folk slängde skit på varandra i den här tråden, innan du klampade in? Om du inte lyckas med det, så förväntar jag mig en officiell ursäkt för det sista du skrev.

Edit: sedan förstår jag inte varför du vägrar att fortsätta denna diskussionen via pm? Tror inte att folk är intresserade av denna dansen & dessutom så flyter debatten längre & längre bort från det ursprungliga ämnet-

C-J...
Medlem
923783
July 20, 2005 - 3:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Arminovski wrote: [quote=Json_81]

Jag har inte lyckats tolka var C-J säger att vi ska slänga ut alla invandrare? Jag kan ju ha missat det, isåfall får någon gärna peka på det.

Kanske här:

"...Sverige hade varit ett mer fridfullt & välmående land utan dem."

Citat från:

https://www.nordichardware.se/forum/6-vt118739.html?postdays=0&postorder=asc&start=125''

Att han piskas så hårt kan också bero på:

"Folk från mellanöstern litar jag inte på för fem öre, speciellt inte om de är muslimer, folk från östeuropa finns heller inte högt upp på min lista......Nordafrikaner är i princip samma skrot & korn som folk från mellanöstern, främst då de tillber samma pedofil/massmördare/galning & hatar västvärlden."

i kombination med:

"Jag har aldrig gjort en person varken fysiskt eller psykiskt illa bara pga av dens hudfärg eller religion..."

Citat från:

https://www.nordichardware.se/forum/4-vt118739.html?postdays=0&postorder=asc&start=75

Edit: Tog bort det som ColiC skrev. Det kom med av misstag.

Sverige hade varit ett mer välmående land utan alla pensionärer & långtidssjukskrivna också, men det betyder inte att jag vill kasta ut dem för det!?

Anta inte något om en människa utan att känna honom, då gör du dig bara själv en otjänst.

Tack

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
923788
July 20, 2005 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote:

Sverige hade varit ett mer välmående land utan alla pensionärer & långtidssjukskrivna också, men det betyder inte att jag vill kasta ut dem för det!?

Anta inte något om en människa utan att känna honom, då gör du dig bara själv en otjänst.

Tack

🙄

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
923809
July 20, 2005 - 4:07 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: Anta inte något om en människa utan att känna honom, då gör du dig bara själv en otjänst.

:)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R :)R

Du är inte helt olik den Muhammed du beskriver ändå. Du lever inte heller som du lär. Du tycker inte om folk som tycker olika och du försöker trycka ner dom som försöker yttra sig, etc. 😉

Detta beskriver vad du och andra håller på med rätt bra:

http://rutger.cjb.net/upload/f.....ap-den.avi

//Andreas

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
923813
July 20, 2005 - 4:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote:

http://rutger.cjb.net/upload/f.....ap-den.avi

//Andreas

Den där filmen är sååå skön, gillar att killen börjar jubla innan han inser vad det är han ställt till med... Tack för att du länkade till den, nu ligger den på min disk med laugh

Oven
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 91
923818
July 20, 2005 - 4:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Som vanligt slutar sådana här diskutioner om invandringen endast i en massa barnsligt trams från multikultiförespråkarna, man kan ju undra om det är medvetet från dem. De har ju igentligen inte så många vettiga argument att komma med, förutom att vi alla ska vara humaaAAAaanaa och liknande trams. Inget som har så mycket med verkligheten att göra, se bara på politikerna som utan att tveka sprider miljarder omkring sig när det gäller de stackars flyktingarna, men gärna drar in på småpengar när det gäller pensionärer och andra svenska grupper.

Multikultisarna verkar ha svårt att förstå att det finns begränsat med pengar att ösa över flyktingarna, och samtidigt blir det mindre och mindre pengar över till polis, sjukvård och allt annat vi normala människor först och främst betalar skatt till. Här där jag bor är vägarna kjälskadade året runt och ingen verkar ha råd att reparera dem, trots rent löjligt höga bil/bensin-skatter.

Och sedan kan man undra med vilken rätt de här självutnämnda "hjältarna" har att spendera mina skattepengar på människor som inte har gjort ett skit för Sverige, och inte har några planer för det heller. Den enda folkomröstningen om frågan har väl (om jag inte minns fel) ägt rum i Sjöbo, där folket sa NEJ. Det enda positiva med invandringen brukar skämtsamt sägas vara billig Pizza/kebab, jag kan faktist inte komma på någon seriös anledning till att invandringen varit bra för svenska folket i stort.

Att invandrare från mellanöstern står för en majoritet av de grövsta och mest avskyvärda brotten i dagens samhälle är det väl inte längre någon som tvekar över, eller finns ni skojare fortfarande kvar? Brott som aldrig funnits i så stor utsträckning i Sverige förut, inte förän de här personerna kom hit. Jag undrar vad för positivt vi "ursvenskar" har av att de här personerna kommit hit, får de oss att känna oss humana och lite bättre än andra att vi tagit imot de här personerna, eller vad är erat motiv?

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
923847
July 20, 2005 - 5:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=C-J...]Anta inte något om en människa utan att känna honom, då gör du dig bara själv en otjänst.

Du är inte helt olik den Muhammed du beskriver ändå. Du lever inte heller som du lär. Du tycker inte om folk som tycker olika och du försöker trycka ner dom som försöker yttra sig, etc. 😉

http://rutger.cjb.net/upload/files/jap-den.avi

//Andreas

En strålande sammanfattning vill jag mena..
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Cezar
Member
Medlem
Forum Posts: 2708
923853
July 20, 2005 - 5:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Oven wrote: Som vanligt slutar sådana här diskutioner om invandringen endast i en massa barnsligt trams från multikultiförespråkarna, man kan ju undra om det är medvetet från dem. De har ju igentligen inte så många vettiga argument att komma med, förutom att vi alla ska vara humaaAAAaanaa och liknande trams. Inget som har så mycket med verkligheten att göra, se bara på politikerna som utan att tveka sprider miljarder omkring sig när det gäller de stackars flyktingarna, men gärna drar in på småpengar när det gäller pensionärer och andra svenska grupper.

Multikultisarna verkar ha svårt att förstå att det finns begränsat med pengar att ösa över flyktingarna, och samtidigt blir det mindre och mindre pengar över till polis, sjukvård och allt annat vi normala människor först och främst betalar skatt till. Här där jag bor är vägarna kjälskadade året runt och ingen verkar ha råd att reparera dem, trots rent löjligt höga bil/bensin-skatter.

Och sedan kan man undra med vilken rätt de här självutnämnda "hjältarna" har att spendera mina skattepengar på människor som inte har gjort ett skit för Sverige, och inte har några planer för det heller. Den enda folkomröstningen om frågan har väl (om jag inte minns fel) ägt rum i Sjöbo, där folket sa NEJ. Det enda positiva med invandringen brukar skämtsamt sägas vara billig Pizza/kebab, jag kan faktist inte komma på någon seriös anledning till att invandringen varit bra för svenska folket i stort.

Att invandrare från mellanöstern står för en majoritet av de grövsta och mest avskyvärda brotten i dagens samhälle är det väl inte längre någon som tvekar över, eller finns ni skojare fortfarande kvar? Brott som aldrig funnits i så stor utsträckning i Sverige förut, inte förän de här personerna kom hit. Jag undrar vad för positivt vi "ursvenskar" har av att de här personerna kommit hit, får de oss att känna oss humana och lite bättre än andra att vi tagit imot de här personerna, eller vad är erat motiv?

Du har ju helt rätt.

C-J...
Medlem
923859
July 20, 2005 - 5:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=C-J...]Anta inte något om en människa utan att känna honom, då gör du dig bara själv en otjänst.

http://rutger.cjb.net/upload/files/jap-den.avi

//Andreas

För det första så syftade jag på att man inte kan anta att en person menar det man tror, med det han skrivit/sagt. Jag sade att Sverige vore ett bättre & mer välmående land utan kulturberikare. Det ni direkt läste var "Jag vill kasta ut alla j-a sv¤rtskallar & göra Sverige svenskt", ni läste alltså något mellan raderna som ni själva ville se, inte det som i själva verket skrevs/sades.

Jag talar dessutom om en individ som inte hänger sig åt en specifik åsiktsmässig eller ideologisk gren, såsom t.ex en religion. Det finns säkerligen trevliga sekulariserade muslimer (även om jag aldrig träffat en), jag utgår tyvärr från att alla är fanatiska hjärntvättade människor. Kanske inte rättvist, men fördomar innehåller alltid någon form av sanning. annars hade de inte existerat överhuvudtaget. Jag har formats av mina upplevelser, och som om det inte vore nog så hör & läser man i princip varje dag om vad dessa människor gör i allahs namn. Hur ska man då kunna lita på dem & deras gelikar? Ännu bättre, varför skulle man göra det?

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
923860
July 20, 2005 - 5:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Oven wrote: Som vanligt slutar sådana här diskutioner om invandringen endast i en massa barnsligt trams från multikultiförespråkarna, man kan ju undra om det är medvetet från dem. De har ju igentligen inte så många vettiga argument att komma med, förutom att vi alla ska vara humaaAAAaanaa och liknande trams. Inget som har så mycket med verkligheten att göra, se bara på politikerna som utan att tveka sprider miljarder omkring sig när det gäller de stackars flyktingarna, men gärna drar in på småpengar när det gäller pensionärer och andra svenska grupper.

1 Sjöbo är en insnöad bonnhåla, hjältar? Tror knappast vi hittar majoriteten av sveriges intelektuella elit på ett sådant ställe, jag vet för jag växte själv upp i en sådan håla. Mina ursäkter till alla sjöbobor som har något bakom pannbenet och inte är rasister.

2 Du verkar ju själv komma från en håla, hur många invandrare har ni där och hur många känner du?

3 Känner själv jävligt många invandrare och deras familjer, inget som någon av er har sagt stämmer överrens på dom. Av alla invandrare jag har träffat (det är en del) så har 95% varit schyssta och 5% idioter.
Så om du personligen inte har så stor erfarenhet av invandrare så skulle jag råda dig till att inte yttra dig. Bara för att något står på nfs/svd/nd hemsida betyder inte att det är sant.

4 Det ni beskyllar alla invandrare för, kan man säga om alla jävla skinheads. Hur många av dom har en utbilding? Ett jobb? etc...och vad fan ska vi göra med dom? Utvisa dom eller? Näe heller värsta bergsturken än nå whitethrash nasse/skinhead/rasist.

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
923863
July 20, 2005 - 5:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja du Oven, får man fråga lite försynt vad du jobbar med? Som jag har förstått det hela så pluggar du va? Eller har jag missat nått då?

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
923864
July 20, 2005 - 5:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Oven wrote: Som vanligt slutar sådana här diskutioner om invandringen endast i en massa barnsligt trams från multikultiförespråkarna, man kan ju undra om det är medvetet från dem. De har ju igentligen inte så många vettiga argument att komma med, förutom att vi alla ska vara humaaAAAaanaa och liknande trams. Inget som har så mycket med verkligheten att göra,

Jo jo, folk har faktiskt presenterat sina idéer som naturliga och utan inslag av värderingar förut. Du är inte först, och inte mindre illusionerad.

C-J...
Medlem
923885
July 20, 2005 - 5:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Kommer någon ihåg när Göran Persson fick frågan; "Skulle du kunna tänka dig att bo i Rinkeby?" (kan ha varit ngn annan förort)

Kommer inte ihåg hans exakta svar, men någonting i denna stilen.

- ...uh....näe

Som straff för sossarnas landsförräderi de senaste åren, så borde alla rikdsdagsledarmöter, tvångsförflyttas till en riktigt invandrartät förort till Malmö eller Stockholm.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
923890
July 20, 2005 - 5:50 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote:
4: *skratt*....Nja, du tror inte att en del av anledningen är, att du är moderator här? På vilket annat forum som helst hade en moderator som slängt trut & betett sig som du gjort, blivit sparkad all världens väg, någon vidare förebild är du iaf inte. Oberoende vad du själv tror, så är det bara uppfriskande med människor som inte bara jönsar med den stora massan, utan som står upp för sina ideologier & åsikter, hur genomdumma de än må vara, och mig stör du egentligen inte det minsta, förutom att du borde völja dina ord lite bättre i vissa sammanhang.

Jag bemödar mig inte att svara på de andra idiotierna, då jag redan har gjort det tidigare.
När det gäller moderatorskapet, så kan jag ju bara säga att jag misstänker att det är få forum överhuvudtaget som inte hade bannat dig redan vid de första idiotiska inläggen du gjorde. Det enda forumet jag kan komma att tänka på, som du inte hade blivit bannad för den sortens rasism är flashback, och där är inte heller moderatorerna lika snälla i munnen som jag. Att du överhuvudtaget inte har den minsta uns av självkritik har vi ju redan förstått, men att du till på köpet tror att du är framgångsrik i ditt tjatande är nästan skrattretande.

Andreas Galistel
Member
Medlem
923892
July 20, 2005 - 5:51 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: För det första så syftade jag på att man inte kan anta att en person menar det man tror, med det han skrivit/sagt. Jag sade att Sverige vore ett bättre & mer välmående land utan kulturberikare. Det ni direkt läste var "Jag vill kasta ut alla j-a sv¤rtskallar & göra Sverige svenskt", ni läste alltså något mellan raderna som ni själva ville se, inte det som i själva verket skrevs/sades.

Det har skrivits tidigare i tråden att det är precis vad du gjort så jag tänker inte bemöda mig mer energi ang. ett svar.

C-J... wrote: Jag talar dessutom om en individ som inte hänger sig åt en specifik åsiktsmässig eller ideologisk gren, såsom t.ex en religion. Det finns säkerligen trevliga sekulariserade muslimer (även om jag aldrig träffat en), jag utgår tyvärr från att alla är fanatiska hjärntvättade människor. Kanske inte rättvist, men fördomar innehåller alltid någon form av sanning. annars hade de inte existerat överhuvudtaget. Jag har formats av mina upplevelser, och som om det inte vore nog så hör & läser man i princip varje dag om vad dessa människor gör i allahs namn. Hur ska man då kunna lita på dem & deras gelikar? Ännu bättre, varför skulle man göra det?

Det är fortfarande inte hälsosamt eller smart att acceptera sin fördomar och anse dom som sanna. Sannolikhetsprincipen som du vårdar själv så ömt säger att du kommer och har troligtvis redan träffat trevliga muslimer men har så jävla snabbt dömt ut dom att du aldrig fick chansen att lära känna dom som bra människor är/var.

Att invandringen är ett problem är ju självklart. denstore har redan sagt vad jag vill säga om det och ditt framtåg i frågan, så jag har inget att tillägga.

C-J... wrote:

//AndreasKommer någon ihåg när Göran Persson fick frågan; "Skulle du kunna tänka dig att bo i Rinkeby?" (kan ha varit ngn annan förort)

- ...uh....näe

Ännu ett bevis på att vårat/erat system är åt helvete.

//Andreas

C-J...
Medlem
923898
July 20, 2005 - 5:58 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=C-J...] 4: *skratt*....Nja, du tror inte att en del av anledningen är, att du är moderator här? På vilket annat forum som helst hade en moderator som slängt trut & betett sig som du gjort, blivit sparkad all världens väg, någon vidare förebild är du iaf inte. Oberoende vad du själv tror, så är det bara uppfriskande med människor som inte bara jönsar med den stora massan, utan som står upp för sina ideologier & åsikter, hur genomdumma de än må vara, och mig stör du egentligen inte det minsta, förutom att du borde völja dina ord lite bättre i vissa sammanhang.

Jag bemödar mig inte att svara på de andra idiotierna, då jag redan har gjort det tidigare.
När det gäller moderatorskapet, så kan jag ju bara säga att jag misstänker att det är få forum överhuvudtaget som inte hade bannat dig redan vid de första idiotiska inläggen du gjorde. Det enda forumet jag kan komma att tänka på, som du inte hade blivit bannad för den sortens rasism är flashback, och där är inte heller moderatorerna lika snälla i munnen som jag. Att du överhuvudtaget inte har den minsta uns av självkritik har vi ju redan förstått, men att du till på köpet tror att du är framgångsrik i ditt tjatande är nästan skrattretande.

De andra idioterna? Vilka?

Ge mig ett legitimt skäl till att jag borde bannas.

Allting är relativt, framgång också. Men om man ser till andelen positiva inlägg som jag mottagit i denna tråden och andra, så får jag nog säga att jag har lyckats ganska väl.

Men tack för omtanken 🙂

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
923903
July 20, 2005 - 6:03 pm
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: Kommer någon ihåg när Göran Persson fick frågan; "Skulle du kunna tänka dig att bo i Rinkeby?" (kan ha varit ngn annan förort)

- ...uh....näe
.

Och vad är det för konstigt med det??
Han är väl en hyfsad tjänstebostad i Stockholm gissar jag.
Någon källa till det påståendet har du förstås inte, eller?
Chocka gärna mej och övriga forumbesökare med en slags källhänvisning, vad det än må vara.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
923913
July 20, 2005 - 6:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför blev den här tråden så populär på nolltid? Den skrevs för ett dygn sedan, redan så har över 130 pers svarat på den 🙂

Andreas Galistel
Member
Medlem
923915
July 20, 2005 - 6:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Varför blev den här tråden så populär på nolltid? Den skrevs för ett dygn sedan, redan så har över 130 pers svarat på den 🙂

Hett ämne helt enkelt. 😉

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 102
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL