Min syn på invandring invandrare.|Page 9|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Min syn på invandring invandrare.
Cezar
Member
Medlem
Forum Posts: 2708
sp_UserOfflineSmall Offline
924174
July 21, 2005 - 7:19 am
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: [quote=Jekyll 3000][Image Can Not Be Found]

Ja du C-J.. jag kan ju lugnt säga att jag inte håller med dej i dina slutsatser. Sverige behöver invandring, det har vi alltid gjort och kommer förmodligen även göra det i framtiden.

:worship: Jekyll 3000 :worship:

Trådens bästa inlägg!
CJ och Ove, hur gammla är ni och vad röstade ni i förra valet (om ni fick rösta:))

Jag hoppas du menar dig själv eller försöker du bara vara rolig eller.
Du har ju knäckt dig själv upp och ned i inlägg innan då du försökte spela smart men sa inte ett vettigt ord...

Grattis!

Jekyll 3000
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1330
924184
July 21, 2005 - 8:00 am
sp_Permalink sp_Print

Oven wrote: [quote=Jekyll 3000]

Tre gångers lagen är ju skitsmart, den gör ju att en som tex stulit en bil inte behöver tveka en sekund att mörda för att komma undan då han inte blir hårdare straffad för det, frånsett dom stater som har dödstraff då, det är i mina ögon en jättebra lag... 🙄

Vad hindrar samma person från att mörda första gången om han endå inte riskerar ett långt straff? Kolla på Arklöv & Co, om jag inte minns fel så var väl alla tre lite småkriminella, och borde redan ha suttit inlåsta.

Jag har inte med ett ord påstått att det inte ska vara hårdare straff, men däremot sa jag att det är rent IDIOTISKT att låsa in folk för gott efter tredje brottet oavsett vad dom begått för nått. Läs gärna vad jag skrev igen...

Måste ju hålla med Dehman att straffen ska avtjänas vart och ett, inte att allt slås ihop i en klump och bara det grövsta räknas. Som jag skrev innan så tycker jag även att det ska utdömas hårdare straff varje gång man begår ett brott.

Att sen dra in Arklöv, Ohlsson och Axelsson i en tråd om invandrare - eller framförallt folk från mellanöstern tror jag du skrev - som begår grova brott är väl ändå att skjuta sej själv i foten? Det finns psykopater överallt, inte ens "ursvenskarna" är utan dom.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
924238
July 21, 2005 - 9:56 am
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found]

Aldrig har den passat så bra i en tråd förr. 🙄

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
924292
July 21, 2005 - 11:10 am
sp_Permalink sp_Print

C-J...

Om det nu inte är aktuellt med att stoppa invandringen, och att dom som är här, är här för att stanna.

vad är dina trankar om en lösning?

Arminovski
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 135
924309
July 21, 2005 - 11:42 am
sp_Permalink sp_Print

Cezar wrote:

Ofta en Svensk skulle göra så ?

Det är ju underbart...

Ehm... Min vän T... som jobbar på SJ gjorde något liknande. Ett gäng fyllon kom in en gång och började kalla han namn och liknande. Snart fick de honom på mördarhumör. Han satte upp "STÄNGT" skylten och sprang ut för att slå ihjäl dem. Stackarna nyktrade till riktigt riktigt fort... Han hann inte ikapp dem 😀

SJ kicks ASS!!! FOR REAL!!! laugh

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
924316
July 21, 2005 - 11:57 am
sp_Permalink sp_Print

Cezar wrote: [quote=hawkie][quote=Jekyll 3000][Image Can Not Be Found]

Ja du C-J.. jag kan ju lugnt säga att jag inte håller med dej i dina slutsatser. Sverige behöver invandring, det har vi alltid gjort och kommer förmodligen även göra det i framtiden.

Trådens bästa inlägg!
CJ och Ove, hur gammla är ni och vad röstade ni i förra valet (om ni fick rösta:))

Du har ju knäckt dig själv upp och ned i inlägg innan då du försökte spela smart men sa inte ett vettigt ord...

Grattis!

Jag försöker bara vara rolig, förlåt om jag sårade dig eller om du tog åt dig.

Jag har redan sagt att vad jag tycker om denna diskussion, röd bil vs. blå bil. And btw, se dehmans bild. Passa väldigt bra!

f.ö. är jag rätt så hel.

Oven
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 91
924372
July 21, 2005 - 1:41 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Oven]Vad hindrar samma person från att mörda första gången om han endå inte riskerar ett långt straff? Kolla på Arklöv & Co, om jag inte minns fel så var väl alla tre lite småkriminella, och borde redan ha suttit inlåsta. Hade de gett upp direkt istället för att skjuta polisen så hade de garanterat varit fria idag, nu sitter de väl inne på livstid? Puckade/störda/onda människor kommer göra brott ovasett straff, lika bra att låsa in dem för gott så ställer de inte till med mer besvär för oss andra.

Tre gångers lagen är knappast avskräckande i sig.
Se bara på ursprungslagens land...brott sker trots allt och det utan någon som helst avskräckande effekt i sig. Det finns alltid människor och kommer alltid att finnas som dessvärre utför brott och det är helt och hållet utan någon som helst skillnad i nationalitetens ursprung. Dessvärre...

Oven wrote: Sverige har ca 1 miljon arbetslösa, jag tvekar på att det kommer bli så många lediga jobb i framtiden. Storindustrierna flyttar ju till låglöneländer,

Och på dig låter det som att även detta är invandringens fel. Du har uppenbarligen inte hört talas om den alltmer allenrådande globaliseringen samt att olika länder spelar ut varandra i syfte att få storföretagen att etablera sig i det landet. Därav sker den i dag allt större företagsförflyttningarna världen över. Dom drar helt enkelt fabrikerna dit dom kan få lägsta möjliga löner och övriga kostnader till godo.

Oven wrote: Det hade varit bättre att investera de pengarna i högre barnbidrag/skattelättnader redan på 80-talet, så hade vi kunnat varit några hundra tusen unga ursvenskar till nu. Vi hade då inte haft samma problem som vi har nu med männiksor från totalt främande kulturer som inte har något intresse av att anpassa sig.

Här har du fått något om bakfoten. Skattelättnaderna och bankernas avskaffande av utlåningstak under 80-talet var på sikt något som var avsett att ge skjuts åt ekonomin för så väl företag och privatpersoner men det hela gick så snett som det kunde gå. Saken är den att skattelättnaderna faktiskt skedde under 80-talet men gav knappast avsedd effekt på grund av den helt horribla utlåningen till företag för främst fastighetsaffärer. Fastighetsbubblan har du kanske hört talas om ?

Fler ursvenskar ?
Har du hört talas om "babyboomen" under den tidsperiden ?

Fördelen med att låsa in dem på livstid är ju att de alldrig mer kan begå brott, sedan att det kommer nya brottslingar är ju en helt annan sak. Och jag tycker nog att man kan ge en person några chanser innan de åker in för gott, självklart beroende på vad de gjort. Men människor som inte fattade första gången de åkte dit borde ju fatta den andra, och specielt efter den tredje. Det här handlar ju oftast om människor som inte har planerat att sluta med brott, utan fortsätter så fort de kommer ut, sedan att allt inte är perfekt är väl en annan sak, men välkommen till verkligheten där allt itne är perfekt.

Jag har väl inte påstått att det är invandrarnas fel att företagen flyttar, jag har bara konstaterat att det inte hjälper arbetslösheten att importera några hundra tusen människor samtidigt som det blir färre arbeten tillgängliga, ganska logist.

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
924376
July 21, 2005 - 1:50 pm
sp_Permalink sp_Print

De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Oven
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 91
924377
July 21, 2005 - 1:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Jekyll 3000 wrote: [quote=Oven][quote=Jekyll 3000]

Tre gångers lagen är ju skitsmart, den gör ju att en som tex stulit en bil inte behöver tveka en sekund att mörda för att komma undan då han inte blir hårdare straffad för det, frånsett dom stater som har dödstraff då, det är i mina ögon en jättebra lag... 🙄

Vad hindrar samma person från att mörda första gången om han endå inte riskerar ett långt straff? Kolla på Arklöv & Co, om jag inte minns fel så var väl alla tre lite småkriminella, och borde redan ha suttit inlåsta.

Jag har inte med ett ord påstått att det inte ska vara hårdare straff, men däremot sa jag att det är rent IDIOTISKT att låsa in folk för gott efter tredje brottet oavsett vad dom begått för nått. Läs gärna vad jag skrev igen...

Måste ju hålla med Dehman att straffen ska avtjänas vart och ett, inte att allt slås ihop i en klump och bara det grövsta räknas. Som jag skrev innan så tycker jag även att det ska utdömas hårdare straff varje gång man begår ett brott.

Att sen dra in Arklöv, Ohlsson och Axelsson i en tråd om invandrare - eller framförallt folk från mellanöstern tror jag du skrev - som begår grova brott är väl ändå att skjuta sej själv i foten? Det finns psykopater överallt, inte ens "ursvenskarna" är utan dom.

Håller också med om dehamn om det, så där är vi överens.

Varför skulle jag inte dra in arklöv? Alla känner ju till honom och hans brott, så jag tyckte det var ett bra exempel. Är den här diskutonen en slags tävling om vilken folkgrupp som begått flest brott? Det är väl ingen här som försökt dölja att det finns psykopater även bland svenskar? Bara konstaterat att de är så överdrivet fler bland araber och liknande, vi svenskar har ju kändisarna arklöv & Co, lasermannen, tomas quick, och tja, jag kommer inte på några fler just nu. Ni har ju alla dessa araber & Co som drar omkring och sparkar svennar sönder och samman bara för de tycker det är roligt, eller för att de blir tillsagda att inte pissa på offentliga platser. Och det är ju en del av vad den här diskutionen handlade om från början om jag inte minns fel, vissa folkgruppers överdrivna benägenhet till våld mot urbefolkningen.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
924397
July 21, 2005 - 2:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Oven wrote: men välkommen till verkligheten där allt itne är perfekt.

Jag har aldrig påstått att världen är perfekt.
Jag lever i en högst verklig verklighet också.
Det finns dessvärre inte några enkla och perfekta lösningar på allt här i världen heller.

Oven wrote: jag har bara konstaterat att det inte hjälper arbetslösheten att importera några hundra tusen människor samtidigt som det blir färre arbeten tillgängliga, ganska logist.

Jepp...det hjälper inte arbetslösheten på det sättet.

Det finns dock några problem som vi har framför oss. När 40-talisterna nu börjar gå i pension så är det den i särklass största antalet som har gjort det någonsin och i luckan efter dessa så räcker faktiskt inte den nuvarande befolkningsmängden för att "täcka upp" det. På vad sätt ?

Dels antalet personer som slutar arbeta och lyfter den bästa pensionen av alla. Dels att det kostar stora pengar och vi måste ha folk som betalar det kalaset. Helst och givetvis folk i arbete.
För att vi ska kunna täcka upp detta samt få pengar över till oss själva den dagen vi ska gå i pension så måste arbetstillfällen skapas och frågan är hur.
Den idag allt mer utökade globaliseringen och konkurrensen från nya medlemsländer inom EU sätter våra arbeten och löner på sin spets. En tanke är att nyföretagandet ska öka, speciellt småföretag men där har vi ett flertal problem. Dels en hel del krångliga regler och väldigt mycket pappersarbete och byråkrati. Småföretagandet lär nog inte öka med nuvarande regler och förutsättningar.

Det måste förenklas kraftigt. Dels måste dessa småföretagare kunna anställa folk utan allt för stora kostnader och pappersarbete. En viktig sak att lösa. Sedan måste viljan att anställa folk trots att efternamnet inte klingar svenskt öka, invandrarna måste kunna få ett jobb och det gäller givetvis svenskar också.

Det finns givetvis fler problem som måste lösas och det underlättar inte debatten med enkla, lättköpta och kortsiktiga lösningar. Ty...det kan komma att stå oss dyrt sedan.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
924551
July 21, 2005 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Oven]men välkommen till verkligheten där allt itne är perfekt.

Jag har aldrig påstått att världen är perfekt.
Jag lever i en högst verklig verklighet också.
Det finns dessvärre inte några enkla och perfekta lösningar på allt här i världen heller.

Oven wrote: jag har bara konstaterat att det inte hjälper arbetslösheten att importera några hundra tusen människor samtidigt som det blir färre arbeten tillgängliga, ganska logist.

Jepp...det hjälper inte arbetslösheten på det sättet.

Det finns dock några problem som vi har framför oss. När 40-talisterna nu börjar gå i pension så är det den i särklass största antalet som har gjort det någonsin och i luckan efter dessa så räcker faktiskt inte den nuvarande befolkningsmängden för att "täcka upp" det. På vad sätt ?

Dels antalet personer som slutar arbeta och lyfter den bästa pensionen av alla. Dels att det kostar stora pengar och vi måste ha folk som betalar det kalaset. Helst och givetvis folk i arbete.
För att vi ska kunna täcka upp detta samt få pengar över till oss själva den dagen vi ska gå i pension så måste arbetstillfällen skapas och frågan är hur.
Den idag allt mer utökade globaliseringen och konkurrensen från nya medlemsländer inom EU sätter våra arbeten och löner på sin spets. En tanke är att nyföretagandet ska öka, speciellt småföretag men där har vi ett flertal problem. Dels en hel del krångliga regler och väldigt mycket pappersarbete och byråkrati. Småföretagandet lär nog inte öka med nuvarande regler och förutsättningar.

Det måste förenklas kraftigt. Dels måste dessa småföretagare kunna anställa folk utan allt för stora kostnader och pappersarbete. En viktig sak att lösa. Sedan måste viljan att anställa folk trots att efternamnet inte klingar svenskt öka, invandrarna måste kunna få ett jobb och det gäller givetvis svenskar också.

Det finns givetvis fler problem som måste lösas och det underlättar inte debatten med enkla, lättköpta och kortsiktiga lösningar. Ty...det kan komma att stå oss dyrt sedan.

Världens mest vansinniga påfund: Penna, papper, + statsstjänstemän... och med datorn blev det ju bara värre, nu kan dom spamma papper utan att ens göra nåt 😮

ok, nu skippar vi komiken.

Visst, vi behöver importera arbetskraft för 40-talisterna, men det som är dumt är att vi skjuter oss själva i foten med en grovkalibrig fågelbrakare utan en läkare i närheten känns de som, vi får hit massa folk vi inte kan ta hand om, som mer eller mindre hamnar i fel sociala kretsar och begår brott, dom begår inte brott för att dom heter muhammed, snarare för att dom tillhör den undre samhällskretsen, något jag förstår, men samtidigt inte, jag kan inte precis påstå att jag tillhör någon av dom övre samhällsklasserna, jag är inte kriminell för det, jag kan inte få allt som alla andra har, för det går jag inte ut o slår ner folk för att jag också ska kunna ha det...

Nån gång måste vi väl dra en gräns?

Om jag hade fått bestämma hade jag stängt gränserna, påkostat _alla_ invandrare en utbildning, eller vidareutbildning, så att vi hade fått lite ordning på saker och ting, sen hade vi bildat internationella manpower företag som leasat ut folk över hela EU. Nu säger jag SJÄLVKLART inte att bara invandrare ska ha möjlighet till detta... vilken svensk medborgare som helst.

Detta skulle kunna vara en lösning, låter rätt löjligt, men om ni tänker på det så är det faktiskt inte så dumt, eller har jag fel?

Förövrigt så är ursäkten om 40-talisterna slut snart ändå.... jag menar 40-00, = 60, + 5 = 65 ... 40-talisterna går i pension inom dom närmaste 5 åren (resterande) ... då får vi se... då får vi se...

Cezar
Member
Medlem
924669
July 21, 2005 - 10:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Arminovski wrote: [quote=Cezar]

Ofta en Svensk skulle göra så ?

Det är ju underbart...

Ehm... Min vän T... som jobbar på SJ gjorde något liknande. Ett gäng fyllon kom in en gång och började kalla han namn och liknande. Snart fick de honom på mördarhumör. Han satte upp "STÄNGT" skylten och sprang ut för att slå ihjäl dem. Stackarna nyktrade till riktigt riktigt fort... Han hann inte ikapp dem 😀

SJ kicks ASS!!! FOR REAL!!! laugh

Det var ju nääästan samma sak ?
Det finns verkligen människor för allt 🙂

Cezar
Member
Medlem
924671
July 21, 2005 - 10:05 pm
sp_Permalink sp_Print

hawkie wrote: [quote=Cezar][quote=hawkie][quote=Jekyll 3000][Image Can Not Be Found]

Trådens bästa inlägg!

Grattis!

Jag försöker bara vara rolig, förlåt om jag sårade dig eller om du tog åt dig.

Jag har redan sagt att vad jag tycker om denna diskussion, röd bil vs. blå bil. And btw, se dehmans bild. Passa väldigt bra!

f.ö. är jag rätt så hel.

Ok, sorry men det känns som folk kallar en för idiot.
Känns inte kul.

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
924683
July 21, 2005 - 10:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Extatic wrote: De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Samma erfarenheter här.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
924684
July 21, 2005 - 10:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: [quote=Extatic]De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Samma erfarenheter här.

Typ 9 av 10 Stockholmare jag träffat lider av samma problem..
Vad ska jag dra för slutsats av det?
:-k
wink

*Edit*
2 av dom trevligare "Stockholmarna" var negerskor, som pratade dålig Svenska..
Men dom var Ooooh, så trevliga..
Nästan värt en Stockholmsresa till.
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

C-J...
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 242
924730
July 22, 2005 - 12:42 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Vamp][quote=Extatic]De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Samma erfarenheter här.

wink

*Edit*
wink

Du kan verkligen hitta bortförklaringar, till att få det till att det är vi svenskar som beter oss som svin.

Får man fråga om du själv är "svensk"?

När en invandrare våldtar en svensk(a), så är det Sveriges fel som inte lyckats integrera gärningsmannen tillräckligt snabbt & bra.

När en invandrare går hemma & drar bidrag utan att vilja jobba, så är det Sveriges fel som inte lyckats öppna arbetsmarknaden tillräckligt bra för honom/henne.

Att utomnordiska invandrare är grovt överrepresenterade i svenska fängelser, är Sveriges fel som har rasistiska jurister som hellre sätter det en mörkhyad än en etnisk svensk.

Trevligt...

🙄

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
924737
July 22, 2005 - 1:06 am
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: [quote=ilg@dd][quote=Vamp][quote=Extatic]De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Samma erfarenheter här.

wink

*Edit*
wink

När en invandrare går hemma & drar bidrag utan att vilja jobba, så är det Sveriges fel som inte lyckats öppna arbetsmarknaden tillräckligt bra för honom/henne.

🙄

Har du nått emot ilg@dd om han inte är det?
--------------------------------------------------------
Så kanske det också är. Har hört talas om en hel del "icke-svenskar" som inte fått jobb. Och det berodde inte på deras "inkompetens".

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
924771
July 22, 2005 - 5:27 am
sp_Permalink sp_Print

C-J... wrote: [quote=ilg@dd][quote=Vamp][quote=Extatic]De erfarenheter jag har är att invandrare är fruktansvärt ouppfostrade och visar ingen respekt för andra.

Samma erfarenheter här.

wink

*Edit*
wink

Du kan verkligen hitta bortförklaringar, till att få det till att det är vi svenskar som beter oss som svin.

När en invandrare våldtar en svensk(a), så är det Sveriges fel som inte lyckats integrera gärningsmannen tillräckligt snabbt & bra.

Att utomnordiska invandrare är grovt överrepresenterade i svenska fängelser, är Sveriges fel som har rasistiska jurister som hellre sätter det en mörkhyad än en etnisk svensk.

Trevligt...

🙄

Se där, du har förstått vad det handlar om. Ska förklara lite för dig varför invandrare kommer till Sverige. Vi har kommit hit för att erövra Sverige, ta era flickor och våldta era mammor. Nu när vi har några invandrare i FP så kommer vi säkert få en statsminister med invandrar bakgrund och då kommer vi att sparka ut alla "ursvenskar"(haha?) som du väljer att kalla det. Var det detta du ville höra?

Svara på dessa frågor:

Hur gammal är du?
Vilket parti representerar mest vad du tycker?

Btw jobbar jag som väktare och har inte stött på en enda invandrare som betet sig illa därimot tonvis med "ursvenskar" som är rent förjävliga. Alkolister och pundare. Är alla svenskar sådanna? Måste nog vara så.
Nej vänta, dom är nog kristna också, det måste ju betyda alla kristna är pundare och alkolister... där fick jag nog till det.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
924779
July 22, 2005 - 6:21 am
sp_Permalink sp_Print

Samma erfarenheter här.

wink

*Edit*
wink

Trevligt...

🙄

Nej, det var ingen "bortförklaring", endast ett konstaterande av mina erfarenhete, kryddat med en smula ironi.
Men nu vill jag inte gå i dina fotspår och klassa egna erfarenheter som "sanningar" och anse det vara en trovärdig källa, för det dräller säkert av trevliga Stockholmare, vad vet jag..Jag har endast träffat ett fåtal.

I dina ögon är jag säkert en kriminell "invandrare".
(Fått böter 3 ggr i samband med bilkörning)
Vill minnas att det talats om Valloner i släkten (på min mors sida), ett folkslag som skulle ha tagits in som arbetskraft på 1600-talet.
Det har även pratats om att det skulle finnas en Finne i släkten, typ mormors morfars far, gissningsvis tidigt 1800-tal..
Men jag har inget som styrker detta, bara mormors berättelser.
På faderns sida vet jag inte så mycket, mer än att det skall finnas Vallonsläkte på den sidan också.
Med tanke på min mörka hårfärg och mörkbruna ögon så betvivlar jag inte Valloninblandningen iaf.
Jag och alla mina släktingar har iaf en ljus hudfärg som torde anses typisk för en kaukasier..
Du kanske kunde precisera din definition av "Svensk"?

Våldtäktsmän har nog egna individuella historier, man kan inte döma alla efter en individs handlande. Det gäller även "Svenska" våldtäktsmän.
För övrigt så anser jag det vara en korkad fråga.

I Sverige finns många arbetslösa, både invandrare och "Svenskar"..
Hur kan man begära att alla invandrare skall vara sysselsatta när inte alla Svenskar är det?
Jag är själv arbetslös och ev invandrare, beroende på din definition av "Svensk" då förstås.

Eftersom du inte har några som helst belägg för det där påståendet så antar jag att du inte blir förvånad över att du inte får något svar.

*Edit*
Fixat ett stavfel.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
924782
July 22, 2005 - 6:35 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd , Jag är stockholmare, och förbaskat trevlig. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 222
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL