August 27, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=HuGGe][quote=[NH]Aemno]Ja jag bet lite på Coore på DH, smakade ganska sött :P.. right
men du var den sötaste 8)
:cy:
E hela NH Crew gay eller???
vadå? det är ju det vi egentligen håller på med. Det här med datorer å grejer är bara en täckmantel för en mycket smutsigare verksamhet.
August 27, 2003
shlumpen wrote: [quote=Vitamin-C]Konspiration på högsta nivå!! De hjärntvättar oss alla! I ren sanning så är hela data industrin ren gay-porr! See the hiden messages; NH Crew, gay. Bill Gates, Lustig. :cy: Run for your lives!!
Resistance is useles! You will be assimilated.
Thats how we do it, remember some old membs that havent been online for looooong time? they catched us to if you know what i mean? :arg: 8)
September 12, 2001
Tom wrote: Och en av huvudpersonerna i detta drama har ännu inte kommenterat.
Kom igen Coore 🙂 Eller är du redan och sätter på bruden? 😉
Vissa insatta källor ( mkt väl underrättade källor) inom NH har dock yttrat att Coore inte har något att hämta hos denna babe vi snackar om.
Inte trådskaparens syster kan jag säga. 🙂
April 23, 2003
BarateaU wrote: [quote=Tom]Och en av huvudpersonerna i detta drama har ännu inte kommenterat.
Lite väl hårt sagt när det är brorsan som gjort tråden.
Needå jag har försökt o sälja henne ju för ett par månader sen
May 17, 2004
Grayfox wrote: [quote=BarateaU][quote=Tom]Och en av huvudpersonerna i detta drama har ännu inte kommenterat.
Lite väl hårt sagt när det är brorsan som gjort tråden.
Needå jag har försökt o sälja henne ju för ett par månader sen
HERREGUD :cy: Först får vi veta att denan industri är rent gay och nu har nh's forum förvandlats till pimpoville! I'm 'ota here...
January 4, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Coore]hahahahahahaha.. 😀
Så fort man är bortrest i ett par dagar så händer någonting här, helt sanslöst... 😀Men tyvärr Grayfox, hon är ett par år för ung för mig... 🙂
Jag kan hålla henne uppbårrad åt dig tills hon blir äldre 🙂
haha... vad snäll du är... 🙂
April 23, 2003
sPaZz wrote: [quote=Grayfox]Hehe ok då ger jag henne Guenos ICQ så får han handskas med henne.
haha 😉 Vill du verkligen utsätta det stackars flickebarnet för det? ;P
Stackars är väl inte det rätta ordet, satt o tänkte vad skulle hända om man skulle ha haft Gueno i rummet bredvid smakande på rosa kebab 🙄
3 Guest(s)