August 21, 2001
Nu så råkade detta bli lite i fel forum kanske, men det skiter jag i för jag vill ha svar fort
NU äre så här va, jag o min poalre ska föröska dela på hans adsl, o vi ska göra det genom 2 nätverks kort metoden, så att säga. D.v.s en dator installerar 2 nätverks kort, en för adsl:et o en för nätverk, sen så kopplar man samman datorerna o man kör med gate ways o såna grejjer, ja ni fattar...
NU äre så att nätverks korten parar sig o vägrar ha olika inställningar, va fan äre som är fel???
Tack på förhud
October 8, 2001
*Lägg av! Du har fått ett ICQ meddelande så du fattar vad jag menar.*
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-02-22 05:36 ]
September 14, 2001
November 4, 2001
On 2002-02-20 19:01, SoulRipper wrote:
Nu så råkade detta bli lite i fel forum kanske, men det skiter jag i för jag vill ha svar fortNU äre så här va, jag o min poalre ska föröska dela på hans adsl, o vi ska göra det genom 2 nätverks kort metoden, så att säga. D.v.s en dator installerar 2 nätverks kort, en för adsl:et o en för nätverk, sen så kopplar man samman datorerna o man kör med gate ways o såna grejjer, ja ni fattar...
NU äre så att nätverks korten parar sig o vägrar ha olika inställningar, va fan äre som är fel???
Tack på förhud
Skriver man så oseriöst får man skylla sig själv ifall man får dåliga svar...
2 Guest(s)