March 17, 2002
Orkar inte skriva om!
Men läs här --> https://www.nordichardware.com......php?t=104
Kommentera här!
Oldschool member since 2002.
January 8, 2003
Coolt jag har bara hört mina grannar en g¨ng och det var när dom spelade musik en gång. Man tror nästan man är helt ensam och att grannarna är borta alltid....
Till saken hör kanske att jag bor i ett helt nytt radhus så det kanske är mer isolerat än i gamla hus. Men jag har spelat ultra högt vid flera tillfällen med mina Cerwin-Vega! 15´´ (ja det ska vara med "!" tecknet) och som bakhögtalare i 7-kanals systemet är det små 10or....
Men jag har aldrig hört någon som klagat vilket är fint.
Ja men nu till ditt problem, ring polisen som sagt kan ju bli kul...
June 17, 2002
Mind wrote:
ring snuten och säj att han skriker att han ska döda alla han ser så ska du nog se att dom spärrar in honom.
vet inte hur lagligt det är att ljuga på det viset men det är en annan femma.
Kallas förtal.. OM det kan bevisas att det e förtal o att han inte har sagt alltså...=) Så e han knäpp e det nog ganska svårt förhonom att bevisa motsatsen...=) HHA SÅ ring snute o säg att kolegan e skjuten!!...=) lalalalalalalala.. nån som hört den låten??=)
February 5, 2002
January 6, 2002
Hahaha, jag har en sån över mig med!
fast jag tror att har sitter o spelar CS...
Han är nog iofs inte särskilt bra, då man brukar kunna höra hans avgrundsvrål rätt ofta. Kan vara när som på dygnet. nån gång har man blibit väckt av skriken.
Ibland är det just bara vrål, låter ungf som om han har stuckit en kniv i sidan på sig själv, vanligt förekommande är oxå uttryck som:
Kom igen då!
Åhhh!
Idioter!
FAAAAAANNNN!!!!
1 Guest(s)